Особливості використання онлайн-сервісу Lumen5 в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

Автор(и)

  • Наталія Олегівна Семеній Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Україна https://orcid.org/0000-0003-0095-8449
  • Анастасія Павлівна Коломоєць Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Україна https://orcid.org/0009-0005-3400-0695

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-3(216)-72-76

Ключові слова:

підготовка учителів мистецтва; інноваційні технології; формальна освіта; неформальна освіта

Анотація

Говорячи про переваги штучного інтелекту (ШІ) в освітній сфері, можна зазначити, що найдієвішим для використання у початковій школі є створення відеоконтенту за допомогою ШІ. У поданій статті висвітлено потенціал та переваги використання онлайн-сервісу Lumen5 в освітньому процесі, продемонстровано пріоритети його застосування в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» під час вивчення учнями перших класів соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі. Розглянуто основні особливості означеного сервісу та його вплив на зацікавленість учнів у навчанні, виявлено ефективність засвоєння навчального матеріалу та стимулювання до активної навчально-пізнавальної діяльності учнів в освітньому процесі. Подано рекомендації щодо оптимального впровадження сервісу для покращення якості навчання та забезпечення активного і цікавого в освітньому процесі.

Біографії авторів

Наталія Олегівна Семеній, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри початкової освіти

Анастасія Павлівна Коломоєць, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

здобувачка (другого) магістерського рівня вищої освіти

Посилання

Морзе Н. В., Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т. С., Смирнова-Трибульська Є. М. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2023. № 15. С. 97–115.

Паламар С., Науменко М. Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності. Освітологічний дискурс. 2024. № 1 (44). С. 68–83.

Про схвалення Концепції розвитку штучного інтелекту в Україні : розпорядження від 2 грудня 2020 р. № 1556-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-2020-%D1%80#Text (дата звернення: 23.04.2024).

Скіцько О., Складанний П., Ширшов Р., Гуменюк М., Ворохоб М. Загрози та ризики використання штучного інтелекту. Кібербезпека: освіта, наука, техніка. 2023. № 2 (22). С. 6–18.

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2022/08/15/Typova.osvitnya.prohrama.1-4/Typova.osvitnya.prohrama.1-2.Savchenko.pdf (дата звернення: 25.04.2024).

Ali S. The effectiveness of immersive technologies for future professional education. Futurity Education. 2022. URL: https://doi.org/10.57125/fed/2022.10.11.8 (date of access: 18.04.2024)

Islam T. et al. A Machine Learning Driven Android Based Mobile Application for Flower Identification. Applied Intelligence and Informatics. Cham. 2021. P. 163–175. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-030-82269-9_13 (date of access: 10.05.2024).

Lee S., Mott B., Ottenbreit-Leftwich A., Scribner A., Taylor S., Park K., Rowe J., Glazewski K., Hmelo-Silver C. E., Lester J. AI-Infused Collaborative Inquiry in Upper Elementary School: A Game-Based Learning Approach. Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence. 2021. № 35(17). P. 15591–15599.

Lumen’s AI Script Composer works like magic. URL: https://lumen5.com/ (date of access: 18.05.2024).

Pen Chen. Artificial intelligence technologies as the form of UPTM in primary school: new opportunities. Astraea. 2020. № 1 (2). С. 38–52.

References

Morze, N. V., Varchenko-Trotsenko, L. O., Terletska, T. S., & Smyrnova-Trybulska, Ye. M. (2023). Shtuchnyi intelekt u roli asystenta vchytelia pochatkovoi shkoly [Artificial intelligence as a primary school teacher's assistant]. Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu [Reveal the light to the center of the current university], 15, 97-115. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.158 [in Ukrainian].

Palamar, S., & Naumenko, M. (2024). Shtuchnyi intelekt v osviti: vykorystannia bez porushennia pryntsypiv akademichnoi chesnosti [Artificial intelligence in education: using it without violating the principles of academic integrity]. Osvitolohichnyi dyskurs [Educational discourse], 1 (44), 68-83. DOI: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2024.15 [in Ukrainian].

Pro skhvalennia Kontseptsii rozvytku shtuchnoho intelektu v Ukraini [On Approval of the Concept of Artificial Intelligence Development in Ukraine]: rozporiadzhennia vid 2 hrudnia 2020 r. № 1556-r. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-2020-%D1%80#Text [in Ukrainian].

Skitsko, O., Skladannyi, P., Shyrshov, R., Humeniuk, M., & Vorokhob, M. (2023). Zahrozy ta ryzyky vykorystannia shtuchnoho intelektu [Threats and risks of using artificial intelligence]. Kiberbezpeka: osvita, nauka, tekhnika [Cyber: security: education, science, technology], 2 (22), 6-18. DOI: https://doi.org/10.28925/2663-4023.2023.22.618 [in Ukrainian].

Typova osvitnia prohrama, rozroblena pid kerivnytstvom Savchenko O. Ya. [Model educational program developed under the leadership of O. Savchenko]. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2022/08/15/Typova.osvitnya.prohrama.1-4/Typova.osvitnya.prohrama.1-2.Savchenko.pdf [in Ukrainian].

Ali, S. (2022). The effectiveness of immersive technologies for future professional education. Futurity Education. DOI: https://doi.org/10.57125/fed/2022.10.11.8

Islam, T. et al. (2021). A Machine Learning Driven Android Based Mobile Application for Flower Identification. Applied Intelligence and Informatics, 163-175. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-82269-9_13

Lee, S., Mott, B., Ottenbreit-Leftwich, A., Scribner, A., Taylor, S., Park, K., Rowe, J., Glazewski, K., Hmelo-Silver, C. E., Lester, J. (2021). AI-Infused Collaborative Inquiry in Upper Elementary School: A Game-Based Learning Approach. Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence, 35 (17), 15591-15599.

Lumen’s AI Script Composer works like magic. Retrieved from https://lumen5.com/

Pen, Chen. (2020). Artificial intelligence technologies as the form of UPTM in primary school: new opportunities. Astraea, 1 (2), 38-52.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28

Як цитувати

Семеній, Н. О., & Коломоєць, А. П. (2024). Особливості використання онлайн-сервісу Lumen5 в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» . Імідж сучасного педагога, (3(216), 72–76. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-3(216)-72-76