Проєктна діяльність як опція міжнародної освітньої співпраці (на прикладі проекту «WIN: Writing for inclusion»)

Автор(и)

  • Оксана Олексіївна Рудич Полтавський нвціональний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Україна https://orcid.org/0000-0001-9203-7262
  • Тетяна Миколаївна Барболіна Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Україна https://orcid.org/0000-0002-4596-7907
  • Ірина Вікторівна Когут Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Україна https://orcid.org/0000-0002-0856-7074
  • Олена Павлівна Кривцова Відокремлений структурний підрозділ «Полтавський політехнічний фаховий коледж Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0003-0154-9911

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-3(210)-27-33

Ключові слова:

сучасний освітній простір, початкова освіта, міжнародна проектна діяльність, міжнародна співпраця, інклюзивна освіта, догляд.

Анотація

Міжнародна проєктна діяльність уможливлює залучення великої кількісті освітян і студентів до розбудови інклюзивної ланки початкової освіти, надає можливість поєднати дослідження новітніх тенденцій і впроваджувати інноваційні технології та підходи у практику, перевіряючи їхню ефективність у реальних освітніх умовах різних країн.

Стаття окреслює результати плідної міжнародної співпраці в рамках проєкту «WIN: Writing for inclusion» («WIN: письмо в інклюзивній освіті»), реалізованого консорціумом чотирьох європейських країн, до складу якого входили заклади вищої та середньої освіти Іспанії, Угорщини, Італії та України. Автори деталізують нагальні виклики, проблеми та перспективи міжнародної співпраці в рамках сучасної освітньої системи України.

Біографії авторів

Оксана Олексіївна Рудич, Полтавський нвціональний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри англійської та німецької філології

Тетяна Миколаївна Барболіна, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

докторка математичних наук, професорка, деканка фізико-математичного факультету

Ірина Вікторівна Когут, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри психології, очільниця відділу міжнародних зв’язків та інноваційної діяльності

Олена Павлівна Кривцова, Відокремлений структурний підрозділ «Полтавський політехнічний фаховий коледж Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»

кандидатка педагогічних наук, доцентка, викладачка дисциплін програмної інженерії

Посилання

References

Bartholdsson, Åsa., & Hultin, Eva. Sociala relationer, värdegrund och lärarprofessionalitet [Social Relations, Value Base and Teacher Professionalism]. Retrieved from https://portal.research.lu.se/en/publications/cultivating-the-socially-competent-body-bodies-and-risk-in-swedis

Cultivating the socially competent body: Bodies and risk in Swedish programmes for social emotional learning in preschools and schoolshttps. Retrieved from //www.researchgate.net/publication/271866131/.

Furedi, F. Therapy culture: Cultivating vulnerability in an uncertain age. Routledge/Taylor & Francis Group. Retrieved from https://psycnet.apa.org/record/2004-00136-000.

Haglund, Liza. (2019). The need for care. A study of teachers’ conceptions of care and pupils’ needs in a Swedish school-age educare setting. International journal for research on extended education: IJREE, 7, 2, 191-206. Retrieved from urn:nbn:de:0111-pedocs-228946 - DOI: 10.25656/01:22894.

Luise, Anne Mc Cuaig. Dangerous Carers. Pastoral power and the caring teacher of contemporary Australian schooling. Educational Philosophy and Theory, 44 (8), 863-877.

Project Activities And Methodology. Retrieved from https://cabufal.ac.me/about-project/project-activities-and-methodology/.

Sam Leaton Sebesta, & William J. Iverson. Literature for Thursday’s child. Retrieved from https://www.journals.uchicago.edu/doi/10 .1086/620683.

https://icecreamapps.com/Screen-Recorder/.

https://www.uvic.cat/en/research.

https://www.ispringsolutions.com/blog/getting-started-with-moodle.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-14

Як цитувати

Рудич, О. О., Барболіна, Т. М., Когут, І. В., & Кривцова, О. П. (2023). Проєктна діяльність як опція міжнародної освітньої співпраці (на прикладі проекту «WIN: Writing for inclusion») . Імідж сучасного педагога, (3(210), 27–33. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-3(210)-27-33