Типи завдань контрольної роботи з природознавства для 3 класу початкової школи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-6(207)-40-43

Ключові слова:

тест; тестові завдання; природознавство; дидактичні контрольні роботи; учні 3 класу початкової школи

Анотація

Розглянуто доцільну добірку та зразок пізнавально-дидактичних тестових завдань для 3 класу початкової школи за програмою з природознавства. Розкрито види індивідуальних завдань із коментарем. У статті також наведено практичні приклади тестових завдань із чотирьох тематичних блоків, які вивчаються у третьому класі. Кожне з тестових завдань представляє один рівень, який ми контролюємо в дидактичному тесті. Відповідно до таксономії Б. Німерка тестові завдання класифікуються за рівнем пригадування, розуміння або застосування.

Біографія автора

Тетяна Іванівна Гліттова, Пряшівський університет

магістрантка, Eкстерна докторантка

Посилання

References

Bernátová, R. (2003). Didaktický test na 1. stupni základnej školy. Banka testových úloh z prírodovedy. Prešov: ROKUS s. r. o., s. 2003. S. 9, 21-26.

Gavora, P. (2015). Akí sú moji žiaci? Pedagogická diagnostika žiaka (pp. 83-84). 4. vyd. Nitra: Enigma Publishing s. r. o.

Glittová, T. (2022). Tvorba banky testových úloh z prírodovedy pre 3 roč. ZŠ, D PF Prešovskej univerzity Prešov.

Kompolt, P. (2010). Špecifiká a vlastnosti základných druhov položiek v didaktických testoch. Zborník FF UK Bratislava, 22, 100.

Niemierko, B. (1979). Taxonómia celów wychowania. Kwartalnik pedagogičny. Roč. 24, č. 2.

Schindler, R. (2006). Rukoväť autora testových úloh. Retrieved from https://docplayer.cz/17382733-Rukovet-autora-testovych-uloh.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Гліттова, Т. І. (2023). Типи завдань контрольної роботи з природознавства для 3 класу початкової школи. Імідж сучасного педагога, (6(207), 40–43. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-6(207)-40-43