Using mobile applications during the English language learning in the higher educational military establishments

Автор(и)

  • Сусанна Пасічник Національна академія сухопутних військ, Україна https://orcid.org/0000-0002-6363-4858
  • Тетяна Миколаївна Сергієнко Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна https://orcid.org/0000-0001-5680-994X
  • Христина Іванівна Маньковська Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна https://orcid.org/0000-0001-9763-7777

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-68-71

Ключові слова:

Ключові слова: інноваційні технології, навчання іноземним мовам, навчання іноземної мови, мобільні додатки, вищі військові заклади.

Анотація

Визначено актуальність упровадження інноваційних технологій у викладання іноземних мов вищих військових навчальних закладів. Обґрунтовано ефективне використання технічних засобів під час навчання, оскільки науковий процес ставить перед нами завдання, які необхідно перетворити на дружні інструменти, щоб надати курсантам можливість отримати знання, достатні для плідної участі у професійних дискусіях з міжнародними партнерами України.

Забезпечити відповідний рівень іншомовної підготовки, зокрема англійської професійного спрямування офіцерам Збройних Сил України для участі в міжнародних заходах є надзвичайно актуальною проблемою, яка потребує оперативного вирішення як на теоретичному, так і на практичному рівнях. Тому в роботі розглядаються особливості та перспективи використання інноваційних технологій у навчанні іноземних мов. Подальший аналіз підтвердив актуальність упровадження інтерактивних технологій і мобільних додатків у навчальній дисципліні «Іноземна мова за професійним спрямуванням».

Біографії авторів

Тетяна Миколаївна Сергієнко, Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри іноземних мов та військового перекладу

Христина Іванівна Маньковська, Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

викладачка кафедри іноземних мов та військового перекладу

Посилання

Andrushchenko O. English-language professional communication with the implementation of IT / O. Andrushchenko // Demo lesson. - 2012. - № 1. - P. 56–60.

Clijsters W., Verjans M. Olyfran.com: pour jouer avec le fransais // FDLM - Cle international - Paris, 2002. - № 323. - P. 37–38.

Gapon Yu.A. The utilization of computer technology at the stage of introducing new material in the system of intensive foreign language learning // Foreign languages. - 2000. - № 2. - P. 26–28..

Holkovska I.L. problems of future professional experts / I.L .Holkovska, Y.R. Holkovskyy // Ways and education problems entering Ukraine into the world educational space: Intern. Science. Conference [Vinnytsya, 8-9 June 1999]- Vinnitsa, 1999. -p. 127-131.)

Pometun O., Pirozhenko L. Interactive learning technologies // Demo lesson. - 2003. - Vip. 3-4. - P. 19-32..

Romanova O. Model of formation of professional competence of a teacher / O.V. Romanova // Pedagogy. - 2012. - № 2. - P. 63–70

Serpil Meri-Yilan.Task-based language learning through digital storytelling in a blended learning environment.Conference: e-Learning Symposium At: Southampton, UK. August, 2020. URL:https://www.researchgate.net/publication

The concept of distance education in Ukraine. URL: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html

Relations with Ukraine. URL:http://www.nato.int/cps/en/natohq/topics_49206

International conference materials: COVID-19 Defence Education. URL: https://www.nato.int/DEEP

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-04

Як цитувати

Пасічник, С., Сергієнко, Т. М., & Маньковська, Х. І. (2022). Using mobile applications during the English language learning in the higher educational military establishments. Імідж сучасного педагога, (6(201), 68–71. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-68-71