Педагогічний потенціал гештальт-терапії у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи

Автор(и)

  • Тетяна Володимирівна Галина Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8629-3398

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-3(198)-43-46

Ключові слова:

гештальт-терапія, педагогічний потенціал гештальт-терапії, підготовка учителів початкової школи, гештальт-терапія в освітньому процесі, методи гештальт-терапії, групова гешталь-терапія в початковій школі

Анотація

Розкрито педагогічний потенціал гештальт-терапії у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.

Розглянуто вплив гештальт-терапії на розвиток емоційно-почуттєвої сфери особистості молодшого школяра.

З’ясовано основні завдання гештальт-терапії в навчально-виховному процесі початкової ланки освіти.

Розкрито доцільність використання методів гештальт-терапії у процесі формування та розвитку самосвідомості та самоцінності особистості учня початкової школи.

Біографія автора

Тетяна Володимирівна Галина, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

аспірантка

Посилання

Ван Дамм П. Вклад гештальта в детскую психотерапию. URL: http://www.psyinst.ru/library.php?part=article&id=71 (дата звернення 18.05.2021р.)

Гингер С., Гингер А. Гештальт-терапия контакта / пер. с фр. Е. В. Просветиной. Санкт-Петербург : Специальная литература, 2015. 318 с.

Лебедева Н. М., Иванова Е. А. Путешествие в гештальт: теория и практика. Санкт-Петербург ; Москва : Речь, 2015. 400 с.

Михальченко Н. В. Психотерапія з психокорекційною роботою : навч.-метод. посіб. Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2018. 236 с.

Науково-методичний підхід до вдосконалення педагогічної майстерності педагогічних працівників у системі підвищення кваліфікації : електрон. навч.-метод. посіб. / [упор. : І. О. Калініченко, Н. І. Білик]. Полтава : ПОІППО, 2021. 184 с. URL: http://poippo.pl.ua/images/2021/modul-2021_%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%86%D0%91%D0%9D%D0%98%D0%9A.pdf. (дата звернення 27.05.2021р.)

Оклендер В. Окна в мир ребенка. Москва : Класс, 2017. 267 с.

Федій О. А. Ідеї синергетики у змісті підготовки майбутнього вчителя. Імідж сучасного педагога. 2021. № 1 (196). С. 52–57. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-1(196)-52-57 (дата звернення 18.05.2021р.)

Федій О. А. Підготовка педагогів до використання засобів естетотерапії: теорія і практика : монографія. Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2009. 404 с.

Francesetti G. Field theory in contemporary gestalt therapy, part 1: modulating the therapist's presence in clinical practice. Gestalt Review. 2020. Vol. 24. No. 2. P. 113–136. URL: https://www.jstor.org/stable/10.5325/gestaltreview.24.2.0113?seq=1 (дата звернення 20.05.2021р.)

Öztürk A. G. Gestalt Group Practice for Increasing Awareness of University Students. International Journal of Psychology and Educational Studies. 2019. № 6 (3). P. 1–8. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1233622.pdf (дата звернення 18.05.2021р.)

Paisal M. Learners Through Understanding Gestalt Learning Theory: Classroom Implementation Experience Individual-Based Approach. E-tech. 2019. Vol. 7, no 2. P. 12–26. URL: http://ejournal.unp.ac.id/index.php/e-tech/article/view/107078 (дата звернення 20.05.2021р.)

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-04

Як цитувати

Галина, Т. В. (2023). Педагогічний потенціал гештальт-терапії у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Імідж сучасного педагога, (3(198), 43–46. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-3(198)-43-46