DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-1(190)-54-60

Концепція розвитку медіаосвіти у законодавстві Канади

Гліб Олександрович Головченко

Анотація


Розкривається відображення концепції розвитку медіаосвіти у законодавстві Канади. Наголошується на значенні сучасних інформаційних технологій, комп’ютерної комунікації та мереж у створенні нових передумов для удосконалення освіти людини. Автором проаналізовано найбільш вагомі закони, законопроекти та інші нормативно-правові документи Канади, що регламентують медіаосвіту. Зосереджена увага на активній політиці провайдерів медіаосвіти з акцентом на недержавних, некомерційних та громадських організаціях щодо впровадження медіаосвіти та виховання медіаграмотності у населення як основи розв’язання низки соціальних проблем країни. Автор акцентує увагу на тому, що медіаосвітні організації в своїй діяльності дотримуються певного концептуального підходу. Виявлено нову тенденцію на ринку медіаосвіти – співпраця медіавиробників та медіапедагогів, що сприяє поширенню медіаосвіти в Канаді.


Ключові слова


медіаосвіта; інформаційні технології; законодавче забезпечення; медіа освітні організації; регіональний та національний рівень

Повний текст:

PDF

Посилання


Andersen N., Duncan B., Pungente, J. Media Education in Canada – the Second Spring. Children and Media: Image. Education. Participation / eds. C. Feilitzen, U. Carlsson. Geteborg: The UNESCO International Clearinghouse on Children and Violence on the Screen at Nordicom, 1999. Р. 139–162.

Balancing copyright law in the digital age: comparative perspectives / eds.: R. Caso, F. Giovanella. New York, NY : Springer, 2015. 145 p.

Bringing Schools into the 21st Century / eds.: W. Guofang, D. Gut. US, Athens : Springer, 2011. 250 p.

Canada Council for the Arts. Shaping a New Future. Strategic Plan 2016-2021. URL: http://canadacouncil.ca/-/media/Files/CCA/Commitments/StrategicPlan/StrategicPlan_2016.pdf[30.01.2018]. (Last accessed: 17.01.2018).

Canada: The New Age Of Cyberbullying / eds. D. Daniele, R. Norton. Canada : Fulbright LLP Mondaq, 2018. 93 p.

The Common Curriculum: Provincial Standards, Language, Grades 3, 6, and 9. Ontario : Ministry of Education, 1994. 182 p.

The Common Curriculum: Policies and Outcomes, Grades 1-9. Ontario : Ministry of Education, 1995. 112 p.

Merrin W. Media studies 2.0. Abingdon : Taylor & Francis, 2014. 205 p.

Pungente J., O’Malley M. More than meets the eye: watching television watching us. Toronto : McClelland & Stewart Inc., 1999. 283 p.

Strategies for media Reform. International Perspectives / eds.: D. Freedman, J. Obar, Ch. Martens, R. McChesney. US : Fordham University Press, 2016. 360 p.

Teacher quality in Canada / eds.: S. Phillips, M. Raham. Kelowna : Society for the advancement of excellence in education, 2002. 98 p.

Wilson C., Duncan, B. Implementing Mandates in Media Education: The Ontario Experience. URL: http://www.revista.comunicar.com/pdf/comunicar32-en.pdf, 127-140 (Last accessed: 05.07.2018)

References

Andersen, N., Duncan, B., & Pungente, J. (1999). Media Education in Canada – the Second Spring. In C. Feilitzen, & U. Carlsson (Eds.), Children and Media: Image. Education. Participation (pp. 139-162). Geteborg: The UNESCO International Clearinghouse on Children and Violence on the Screen at Nordicom.

Canada Council for the Arts. (2016). Shaping a New Future. Strategic Plan 2016-2021. Retrieved from http://canadacouncil.ca/-/media/Files/CCA/Commitments/StrategicPlan/StrategicPlan_2016.pdf[30.01.2018].

Caso, R., & Giovanella, F. (Eds). (2015). Balancing copyright law in the digital age: comparative perspectives. New York, NY: Springer.

Daniele, D., & Norton, R. (Eds.). (2018). Canada: The New Age Of Cyberbullying. Canada: Fulbright LLP Mondaq.

Freedman, D., Obar, J., Martens, Ch., & McChesney, R. (Eds.). (2016). Strategies for media Reform. International Perspectives. US: Fordham University Press.

Guofang, W., & Gut, D. (Eds.). (2011). Bringing Schools into the 21st Century. US, Athens: Springer.

Ministry of Education. (1994). The Common Curriculum: Provincial Standards, Language, Grades 3, 6, and 9. Toronto: OISE Press.

Ministry of Education. (1995). The Common Curriculum: Policies and Outcomes, Grades 1-9. Toronto: OISE Press.

Merrin, W. (2014). Media studies 2.0. Abingdon: Taylor & Francis.

Pungente, J. & O’Malley, M. (1999). More Than Meets the Eye: Watching Television Watching Us. Toronto: McClelland & Stewart Inc.

Phillips, S. & Raham, M. (Eds.). (2002). Teacher quality in Canada. Kelowna: Society for the advancement of excellence in education.

Wilson, C., & Duncan, B. (2008). Implementing Mandates in Media Education: The Ontario Experience. [PDF file]. Retrieved from http://www.revista.comunicar.com/pdf/comunicar32-en.pdf, 127-140.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.