Концепція розвитку медіаосвіти у законодавстві Канади

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-1(190)-54-60

Ключові слова:

медіаосвіта, інформаційні технології, законодавче забезпечення, медіа освітні організації, регіональний та національний рівень

Анотація

Розкривається відображення концепції розвитку медіаосвіти у законодавстві Канади. Наголошується на значенні сучасних інформаційних технологій, комп’ютерної комунікації та мереж у створенні нових передумов для удосконалення освіти людини. Автором проаналізовано найбільш вагомі закони, законопроекти та інші нормативно-правові документи Канади, що регламентують медіаосвіту. Зосереджена увага на активній політиці провайдерів медіаосвіти з акцентом на недержавних, некомерційних та громадських організаціях щодо впровадження медіаосвіти та виховання медіаграмотності у населення як основи розв’язання низки соціальних проблем країни. Автор акцентує увагу на тому, що медіаосвітні організації в своїй діяльності дотримуються певного концептуального підходу. Виявлено нову тенденцію на ринку медіаосвіти – співпраця медіавиробників та медіапедагогів, що сприяє поширенню медіаосвіти в Канаді.

Біографія автора

Гліб Олександрович Головченко, Коледж преси та телебачення

кандидат педагогічних наук, директор, секретар Національної спілки журналістів України, генеральний продюсер Телевізійного академічного каналу Коледжу преси та телебачення, заслужений журналіст України

Посилання

Andersen N., Duncan B., Pungente, J. Media Education in Canada – the Second Spring. Children and Media: Image. Education. Participation / eds. C. Feilitzen, U. Carlsson. Geteborg: The UNESCO International Clearinghouse on Children and Violence on the Screen at Nordicom, 1999. Р. 139–162.

Balancing copyright law in the digital age: comparative perspectives / eds.: R. Caso, F. Giovanella. New York, NY : Springer, 2015. 145 p.

Bringing Schools into the 21st Century / eds.: W. Guofang, D. Gut. US, Athens : Springer, 2011. 250 p.

Canada Council for the Arts. Shaping a New Future. Strategic Plan 2016-2021. URL: http://canadacouncil.ca/-/media/Files/CCA/Commitments/StrategicPlan/StrategicPlan_2016.pdf[30.01.2018]. (Last accessed: 17.01.2018).

Canada: The New Age Of Cyberbullying / eds. D. Daniele, R. Norton. Canada : Fulbright LLP Mondaq, 2018. 93 p.

The Common Curriculum: Provincial Standards, Language, Grades 3, 6, and 9. Ontario : Ministry of Education, 1994. 182 p.

The Common Curriculum: Policies and Outcomes, Grades 1-9. Ontario : Ministry of Education, 1995. 112 p.

Merrin W. Media studies 2.0. Abingdon : Taylor & Francis, 2014. 205 p.

Pungente J., O’Malley M. More than meets the eye: watching television watching us. Toronto : McClelland & Stewart Inc., 1999. 283 p.

Strategies for media Reform. International Perspectives / eds.: D. Freedman, J. Obar, Ch. Martens, R. McChesney. US : Fordham University Press, 2016. 360 p.

Teacher quality in Canada / eds.: S. Phillips, M. Raham. Kelowna : Society for the advancement of excellence in education, 2002. 98 p.

Wilson C., Duncan, B. Implementing Mandates in Media Education: The Ontario Experience. URL: http://www.revista.comunicar.com/pdf/comunicar32-en.pdf, 127-140 (Last accessed: 05.07.2018)

References

Andersen, N., Duncan, B., & Pungente, J. (1999). Media Education in Canada – the Second Spring. In C. Feilitzen, & U. Carlsson (Eds.), Children and Media: Image. Education. Participation (pp. 139-162). Geteborg: The UNESCO International Clearinghouse on Children and Violence on the Screen at Nordicom.

Canada Council for the Arts. (2016). Shaping a New Future. Strategic Plan 2016-2021. Retrieved from http://canadacouncil.ca/-/media/Files/CCA/Commitments/StrategicPlan/StrategicPlan_2016.pdf[30.01.2018].

Caso, R., & Giovanella, F. (Eds). (2015). Balancing copyright law in the digital age: comparative perspectives. New York, NY: Springer.

Daniele, D., & Norton, R. (Eds.). (2018). Canada: The New Age Of Cyberbullying. Canada: Fulbright LLP Mondaq.

Freedman, D., Obar, J., Martens, Ch., & McChesney, R. (Eds.). (2016). Strategies for media Reform. International Perspectives. US: Fordham University Press.

Guofang, W., & Gut, D. (Eds.). (2011). Bringing Schools into the 21st Century. US, Athens: Springer.

Ministry of Education. (1994). The Common Curriculum: Provincial Standards, Language, Grades 3, 6, and 9. Toronto: OISE Press.

Ministry of Education. (1995). The Common Curriculum: Policies and Outcomes, Grades 1-9. Toronto: OISE Press.

Merrin, W. (2014). Media studies 2.0. Abingdon: Taylor & Francis.

Pungente, J. & O’Malley, M. (1999). More Than Meets the Eye: Watching Television Watching Us. Toronto: McClelland & Stewart Inc.

Phillips, S. & Raham, M. (Eds.). (2002). Teacher quality in Canada. Kelowna: Society for the advancement of excellence in education.

Wilson, C., & Duncan, B. (2008). Implementing Mandates in Media Education: The Ontario Experience. [PDF file]. Retrieved from http://www.revista.comunicar.com/pdf/comunicar32-en.pdf, 127-140.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-24

Як цитувати

Головченко, Г. О. (2020). Концепція розвитку медіаосвіти у законодавстві Канади. Імідж сучасного педагога, (1(190), 54–60. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-1(190)-54-60

Номер

Розділ

ДОСВІД ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН