Продюсерство в українській практичній фольклористиці: сучасні реалії

Автор(и)

  • Валентина Володимирівна Сінельнікова Київський національний університет культури і мистецтв, Україна https://orcid.org/0000-0001-9488-270X
  • Іван Григорович Сінельніков Київський національний університет культури і мистецтв, Україна https://orcid.org/0000-0002-9556-6845

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-3(186)-35-39

Ключові слова:

фольклор, фольклоризм, вторинне виконавство, традиційна культура, продюсер

Анотація

Окреслюються деякі тенденції використання елементів продюсування у сучасному українському фольклористичному просторі; фольклористична освіта у мистецьких вишах розглядається як складова продюсування фольклористичного матеріалу у культурному просторі України; конкретизуються концепції взаємозв’язку фольклорної (народної) і масової культури в урбаністичному середовищі та визначається роль і місце фольк-продюсування в цих процесах; обґрунтовується необхідність використання у науковому лексиконі понять «негативна фольклоризація», «позитивна фольклоризація», а також їх зміст.

Біографії авторів

Валентина Володимирівна Сінельнікова, Київський національний університет культури і мистецтв

кандидат історичних наук, доцент кафедри музичного мистецтва

Іван Григорович Сінельніков, Київський національний університет культури і мистецтв

доцент кафедри музичного мистецтва, заслужений працівник культури України

Посилання

Карчова Ю. І. Українське народнопісенне виконавство в професійній музичній практиці останньої третини ХХ – початку XXI століть : автореф. дис. … канд. мистецтвознавства : 17.00.03. Харків, 2016. 19 с.

Ліхута І. Роль продюсера у створенні «зірки» шоу-бізнесу. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: виклики та концепції сьогодення : зб. наук. пр. / упоряд. С. Садовенко. Київ, 2018. С. 25–28.

Лоцман Р. Досвід проектно-менеджерської діяльності «Народної філармонії» в контексті становлення громадянського суспільства України. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: виклики та концепції сьогодення : зб. наук. пр. / упоряд. С. Садовенко. Київ, 2018. С. 29–33.

Овсієнко О. Вторинне життя народної пісні. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: виклики та концепції сьогодення : зб. наук. пр. / упоряд. С. Садовенко. Київ, 2018. С. 100–104.

Румко Ж. П. Центри народної творчості як продюсери культуротворчих ідей та конструктивних дій в Україні XXI ст. Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: виклики та концепції сьогодення : зб. наук. пр. / упоряд. С. Садовенко. Київ, 2018. С. 42–43.

Тихомиров С. А. Фольклор современной городской молодежи: аксиологический аспект : дис. … канд. культурологии. Санкт-Петербург, 2009. 401 с. URL: www.dissercat.com/content/folklor-sovremennoi-gorodskoi-molodezhi-aksiologicheskii-aspekt (дата звернення 03.04.2019 р.)

Черномыс О. Профессия продюсер. Обучение в России. 2002. № 8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-13

Як цитувати

Сінельнікова, В. В., & Сінельніков, І. Г. (2019). Продюсерство в українській практичній фольклористиці: сучасні реалії. Імідж сучасного педагога, (3(186), 35–39. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-3(186)-35-39