Проблематика оцінювання професійної перепідготовки

Автор(и)

  • Małgorzata Franc Старополська вища школа у Варшаві, Poland

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6%20(183)-24%20-28

Ключові слова:

тренінг, курс, оцінювання, професійна перепідготовка

Анотація

Сучасні компанії потребують освічених співробітників, здатних постійно вчитися, розвиватися та вдосконалюватися. Тільки такі працівники можуть гарантувати розвиток компанії, підвищувати її конкурентоспроможність на ринку. Нині є безліч тренінгів і курсів для навчання персоналу. Однак не всі вони є ефективними. Головним завданням навчання повинна бути трансформація теоретичних знань у реальні практичні цінності. Часто недоліком, що впливає на якість навчання, є недосконалість навчальних програм щодо специфіки місця, видів й умов роботи на окремих посадах. Значною проблемою є також відсутність програм оцінювання цього навчання. Суб'єктивний розвиток працівника взагалі залишається поза оцінюванням.

Біографія автора

Małgorzata Franc, Старополська вища школа у Варшаві

кандидат гуманітарних наук, викладач відділу педагогіки 

Посилання

Banit O., Edukacyjny aspekt rozwoju zawodowego menedżera, «Edukacja Humanistyczna» nr 2/2016. S. 49–63.

Kofta M., Orientacja podmiotowa: zarys modelu, (w:) Podmiotowość w wychowawczych doświadczeniach dzieci i młodzieży, t.1., (red.) A. Gurycka, Warszawa, Wydawnictwo UW, 1985. S. 35–58.

Kofta M., Wychowanek jako podmiot działań. Warszawa, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, 1989. S. 35–65

Kołodziejska D., Kształtowanie poczucia podmiotowości. URL: http://www.eid.edu.pl/archiwum/2001,99/luty,166/ksztaltowanie_poczucia_podmiotowosci,1088.html (dostęp: 10.09.2018).

Kupis T. Kursy i szkolenia. URL: http://wup-krakow.pl/uslugi-rynku-pracy/poradnictwo zawodowe/informacjezawodowe-1/kursy-szkolenia-edukacja-pliki/. (dostęp: 10.09.2018)

Łaguna M., Szkolenia. Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. 186 s.

Przybylski W., Rudnicki S., Szwed A. Ocenianie oceniających. Trzy pytania o ewaluację zajęć dydaktycznych. (w:) Ewaluacja jakości dydaktyki w szkolnictwie wyższym. (red.) Kraków: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, 2010. S. 35–50.

Słownik Wyrazów Obcych. Warszawa: Wydawnictwo PWN, 1997. 2024 s.

Titley G., Zasadnicze elementy szkolenia, Strasbourg, Cedex – Rada Europy, Komisja Europejska, 2002. 129 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-09

Як цитувати

Franc, M. (2018). Проблематика оцінювання професійної перепідготовки. Імідж сучасного педагога, (6 (183), 24–28. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6 (183)-24 -28

Номер

Розділ

ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА