ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Дмитро Костянтинович Миронець Київський коледж комп’ютерних технологій та економіки НАУ, Україна https://orcid.org/0000-0002-4859-0404
  • Алла Миколаївна Мизрова Київський коледж комп’ютерних технологій та економіки НАУ, Україна https://orcid.org/0000-0003-1123-2571

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6%20(183)-73-76

Ключові слова:

іншомовна діяльність, іншомовна комунікативна компететність, зміст навчання, професійна іншомовна комунікативна діяльність

Анотація

Розглянено підходи до формування змісту формування іншомовної комунікативної компетентності особистості в сучасних умовах. На основі існуючих підходів до практики викладання іноземної мови запропоновано мету, зміст та програмні результати вивчення дисциплін іншомовного циклу. Окреслено деякі питання розвитку інформаційної компетентності майбутнього фахівця, засоби його професійного самовдосконалення та саморозвитку у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності у сучасних умовах.

Біографії авторів

Дмитро Костянтинович Миронець, Київський коледж комп’ютерних технологій та економіки НАУ

Викладач Циклової комісії іноземної мови

Алла Миколаївна Мизрова, Київський коледж комп’ютерних технологій та економіки НАУ

Викладач Циклової комісії іноземної мови

Посилання

Бегека Д. Сладники підготовки мабутніх магістрів іноземної філології. Педагогічні науки : [зб. наук. пр.]. 2014. № 61–62. С. 141–147.

Васецька Л. І. Вибір основної одиниці навчання професійного мовлення іноземних студентів у немовному ВНЗ. Вісник ХНУ / Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти. Вип. №13. С. 13–18.

Загальноєвропейські Рекомендації Ради Європи з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Київ: Ленвіт, 2003. 273 с.

Пономарьова О. І., Ковальова А. В. Відбір навчального матеріалу у формуванні іншомовної професійної компетенції. Вісник ХНУ / Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти. 2012. Вип. №21. С. 126–134.

English for Specific Purposes (ESP). National Curriculum for Universities / Колектив авторів. Київ: Ленвіт, 2005. 119с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-09

Як цитувати

Миронець, Д. К., & Мизрова, А. М. (2018). ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Імідж сучасного педагога, (6 (183), 73–76. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6 (183)-73-76