DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5 (182)-82-86

Проблеми дотримання ансамблевості при виконанні творів a capella

Оксана Олександрівна Сіненко, Лілія Володимирівна Остапенко

Анотація


Розглянута ансамблевість як один із основних елементів звучності хорового й естрадного колективу. Порядок роботи над нею виявляє не лише ступінь професійності самого колективу, але й його керівника. Особливо актуальними проблеми ансамблевості виявляються при виконанні музичних творів a capella. Спів без підтримки акомпанементу бере участь у розвитку активного музичного слуху (інтонаційного, гармонійного, внутрішнього та вокального). У цьому процесі проявляється значущість і роль хорознавства, а також наявність методичних реком

Ключові слова


вокал; a capella; ансамблевість; естрадне виконавство; музичне виконавство; робота з хором; багатоголосся

Повний текст:

PDF

Посилання


Батовська О. М. Проблеми строю в сучасній хоровій музиці a capella. Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. Київ: Міленіум, 2016. №2. С. 142–146.

Даньшина С. В., Тишина А. А. Особенности работы над строем в хоровых произведениях. Наука. Искусство. Культура. Белгород, 2017. Выпуск 4 (16). С. 157–161.

Жордания И. М. К теории формирования вокального многоголосия. Вестник Адыгейского государственного университета. Адыгейск, 2008. Выпуск 10. С. 196–201.

Касян В. М. Спів a capella: історія виникнення. Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. Київ, 2013. Випуск 28. С. 67–72.

Кузнецов Ю. М. Практическое хороведение. Москва: Спутник+, 2009. 362 с.

Методические рекомендации по изучению дисциплины «Хороведение и хоровая аранжировка» / Сост. Е. В. Дымченко. Тирасполь, 2014. 62 с.

Шуневич Є. Специфіка вокально-хорової роботи у камерному хорі «Легенда». Молодь і ринок. Дрогобич, 2012. № 9 (92). С. 126–128.




ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.