DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5 (182)-74-77

Розвиток вокальної універсальності в рамках проекту «Interkultur»

Алла Борисівна Попова, Наталія Михайлівна Кречко

Анотація


Висвітлені вектори розвитку вокальної універсальності у контексті сучасної музичної освіти та викликів, які вона ставить. Центральне місце у розвідці займає проект «Interkultur». Його провідна ідея – поєднати досвід різних країн, діячів, світоглядів і культур, а також надбання як сольного, так і хорового виконавства, як народного, так академічного й естрадного. Означена проблематика має перспективи для подальшого дослідження, позаяк може надати шляхи та пропозиції розв’язання деяких кризових ситуацій, породжених сучасними культурними реаліями.


Ключові слова


синтез мистецтв; вокальна універсальність; хорове виконавство; хорові ігри; естрадне виконавство; «Interkultur»

Повний текст:

PDF

Посилання


Аврамкова И. С. Актуальные задачи профессионального музыкального образования на современном этапе. Вестник Тамбовского университета. Тамбов, 2012. № 2 (106). С. 217–223.

Асафьев Б. В. Музыкальная форма как процесс. М.: Музыка, Ленинградское отделение, 1971. 373 с.

Живов В. Хоровое исполнительство. Теория. Методика. Практика. URL: https://bookz.ru/authors/vladimir-jivov/horovoe-_249/1-horovoe-_249.html.

Самолдина Н. А. Современные методы развития вокального майстерства учащихся. Концепт. 2015. Спецвыпуск № 20. URL: http://e-koncept.ru/2015/75329.htm.

Свешников А. В. Хоровое пение – искусство истинно народное. Москва: Молодая гвардия, 1962. 30 с.

Чабанный В. Ф. Методология управления любительским хоровым коллективом. Вестник Санкт-Петербургского государственного института культуры. Санкт-Петербург, 2012. №2 (11). С. 160–169.

INTERKULTUR. URL: https://www.interkultur.com/ru/about/.




ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.