Методи розвитку виконавської виразності співака спеціальності «академічний вокал»

Автор(и)

  • Жанна Миколаївна Закрасняна Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine
  • Ірина Володимирівна Мельниченко Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5%20(182)-78-81

Ключові слова:

академічний вокал, виконавська виразність, музичне виконавство, музична педагогіка, педагогічні методи

Анотація

Академічний вокал та спеціальності, пов’язані з ним, незважаючи на свою консервативність, піддаються впливу сучасних реалій та вимог. З’являються нові методики розвитку виконавської виразності співаків-класиків. Головна ідея більшості методик – сполучення розвитку вокальної майстерності та загального сценічного (у тому числі пластичного) артистизму. Експресивність, яка постає у цьому процесі, поєднує академічний та естрадний вокал. Із часом стає все складніше провести суцільну роздільну лінію між різними стилями та жанрами вокалу. Кожен із них починає ставити вимогу виховання індивідуальної манери співу та створення унікального сценічного образу.

 

Біографії авторів

Жанна Миколаївна Закрасняна, Київський національний університет культури і мистецтв

старший викладач кафедри музичного мистецтва Київський національний університет культури і мистецтв

Ірина Володимирівна Мельниченко, Київський національний університет культури і мистецтв

концертмейстер кафедри музичного мистецтва

Посилання

Григорьев Е. В. О некоторых принципах организации вокального обучения. Наука. Искусство. Культура. Белгород, 2013. № 2. С. 205–208.

Карманова В. В. Вокальное исполнительство: петь может каждый. Гуманитарные ведомости ТГПУ им. Л. Н. Толстого. Тула, 2013. № 1–2 (4–5). С. 54–57.

Кузнецова Е. П. Методологические различия требований к подготовке академических и эстрадных вокалистов. Исторические, философские, политические и юридические науки, культурология и искусствоведение. Вопросы теории и практики. Тамбов: Грамота, 2017. № 9 (83). C. 118–121. URL: http://www.gramota.net/materials/3/2017/9/30.html.

Монд О.-Л. Л. Анализ современных методик обучения вокалу. Искусство и образование, 2009. № 5. С. 81–90.

Самолдина Н. А. Современные методы развития вокального майстерства учащихся. Концепт. Киров: АНО ДПО «МЦИТО», 2015. Спецвыпуск № 20. URL: http://e-koncept.ru/2015/75329.htm.

Файзрахманов А. Ф. От классического вокала к фольклору и обратно. Вестник Казанского государственного университета культуры и искусств. Казань, 2014. № 1 (31). С. 50–54.

Шатская О. В. Исполнительский стиль в вокале как интегральная характеристика телесного Я и динамических свойств личности. Известия Самарского научного центра Российской академии наук. Самара, 2015. № 1. С. 119–122.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-11

Як цитувати

Закрасняна, Ж. М., & Мельниченко, І. В. (2018). Методи розвитку виконавської виразності співака спеціальності «академічний вокал». Імідж сучасного педагога, (5 (182), 78–81. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5 (182)-78-81

Номер

Розділ

ВІНОК МИТЦІВ І МИСТКИНЬ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають