DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5 (182)-34-37

До проблеми читацьких компетентностей та звичок серед студентської молоді

Ніна Іванівна Войткевич

Анотація


Проблеми читання є нагальними для освітян у всьому світі. Увага приділяється до читання як джерела отримання знань, що допомагає зорієнтувати себе у різних сферах життя. З точки зору холістичного підходу в освіті читання співвідноситься з мовленням, письмом, умінням слухати та культурою загалом. Культура читання тісно пов’язана з тим, як ми виховані та оточенням, в якому ми зростаємо. Багато дослідників сьогодні визначають читання як соціально-культурне явище зі своїми сучасними викликами та стратегіями. Проведене дослідження виявляється досить важливим та інформативним у плані визначення читацьких звичок і смаків студентської молоді. Проблема, що порушується у статті, потребує негайних дій від відповідних освітніх кіл задля вирішення цього ключового завдання та відродження культури читання як сучасного тренду у розвитку суспільства.


Ключові слова


читання; читацькі звички; освіта; соціально-культурне явище; студентська молодь

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Войткевич Н. І. До питання про специфіку викладання іноземних мов на 1-2 курсах немовних факультетів. Научният потенціал на света: матеріали за VIII Межд. науч.-практ. конфер. 17–25 септември 2012. София: Бял ГРАД-БГ. ООД. 2012. С. 6–9.

Воронцов А. В. Чтение как социальная проблема. Круг чтения. Universum. Вестник Герценовского ун-та, 2009. С. 24–33.

Караменов Н. О важности чтения. «Зеркало недели. Украина». № 33. 13 сентября, 2013.

Листвак Г. Б. Дослідження читання в Україні: результати і значення. Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. 2015. № 2. С. 84–90.

Поликарпов В. С. Американская система образования: от «кафетерия» до Гарварда. Закат Америки. Электронный источник: Historic.ru. URL: http://historic.ru.

Орлова Е. А. Рекомендации по повышению уровня читательской компетенции в рамках Национальной программы поддержки и развития чтения. Москва, 2008. С.14.

John P. Miller. The Holistic Curriculum. University Toronto Press, 2007. 216 p.




ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.