Роль періодичного студентського видання у популяризації університетського підрозділу у мережі Інтернет

Автор(и)

  • Ruslan Kravets Національний університет «Львівська політехніка», Україна
  • Yuriy Syerov Національний університет «Львівська політехніка», Україна
  • Solomia Fedushko Національний університет «Львівська політехніка», Україна
  • Oksana Shved Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5%20(182)-25-29

Ключові слова:

періодичне, студентське середовище, популяризація, PR-технології, соціальні мережі

Анотація

Присвячується актуальній проблемі дослідження специфіки популяризації кафедри університету студентами періодичних видань на основі результатів реалізації маркетингової концепції просування діяльності студента у популярній соціальній мережі. У роботі охарактеризовані загальні принципи діяльності студентів у мережі Інтернет і досліджені особливості реалізації студентського періодичного видання та його ролі у популяризації кафедри університету.

Біографії авторів

Ruslan Kravets, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат технічних наук, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

 

Yuriy Syerov, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат технічних наук, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

 

Solomia Fedushko, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат технічних наук, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

 

Oksana Shved, Національний університет «Львівська політехніка»

асистент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Посилання

Артамонова І. М. Актуальні тенденції дизайну сучасних періодичних видань. Культура народів Причорномор’я. 2007. №101. С. 5–8.

Гладун О. Глобалізаційний і національний вектори розвитку графічного дизайну України. Українське мистецтвознавство: зб. наук. пр. Київ, 2007. Вип. 7. С. 45–49.

Даниленко В. Я. Дизайн: Термінологічні аспекти. Українська академія мистецтв. 2005. № 12. С. 3–15.

Котило М. О., Федушко С. С., Сєров Ю. О. Моделювання структури та функціонування спеціалізованої віртуальної спільноти на основі блоґу (на прикладі webstyletalk.net). Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. 2012. №2(173) 2012. C. 150–155.

Мельник Д., Федушко С., Сєров Ю. Аналіз функціонування та організації віртуальних комунікативних середовищ українських науковців. Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: Комп’ютерні науки та інформаційні технології. 2011. №732. С. 293–305.

Слобода К. О., Федушко С. С., Сєров Ю. О. Організація віртуального представництва ВНЗ у соціальних мережах. Проблеми формування інформаційної культури особистості: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. Маріуполь, 2012. С. 97–100.

Федушко С., Сєров Ю. Використання веб-спільнот для організації комунікації українських науковців. Східно-Європейський журнал передових технологій. 2012. №2/2(56). – С. 70–72.

Korzh R., Fedushko S., Trach О., Bandrovskyi Н. Detection of department with low information activity. Proceedings of the XIth International Scientific and Technical Conference «Computer Sciences and Information Technologies». 2017. P. 224–227.

SKID Digest. URL: http://territory.skid-lp.info/skid-digest/

Trach O., Syerov Yu., Fedushko S. Improving the virtual communication efficiency as a fundamental factor of successful marketing strategy. Collection of scientific articles «Prospects for development of education and science». Bulgaria, 2016. P. 290–293.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-11

Як цитувати

Kravets, R., Syerov, Y., Fedushko, S., & Shved, O. (2018). Роль періодичного студентського видання у популяризації університетського підрозділу у мережі Інтернет. Імідж сучасного педагога, (5 (182), 25–29. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5 (182)-25-29

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ