Проблема навчання майбутніх учителів-словесників компаративному жанровому аналізу художнього твору

Автор(и)

  • Наталія Русланівна Грицак Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна https://orcid.org/0000-0003-4744-7072

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5%20(182)-59-62

Ключові слова:

аналіз художнього твору, жанровий аналіз, шляхи аналізу художнього твору, родо-жанрова специфіка художньої літератури

Анотація

Досліджена проблема навчання майбутніх учителів-словесників компаративному жанровому аналізу художнього твору. Розкрита та доведена доцільність застосування у фаховій підготовці студентів-філологів компаративного жанрового аналізу художнього твору. Описані засади, на яких базується компаративний жанровий аналіз художнього твору та запропоновано структуру аналізу художнього тексту компаративним жанровим шляхом.

Біографія автора

Наталія Русланівна Грицак, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

докторант кафедри методики викладання світової літератури

Посилання

Будний В.В. Розгадка чарів Цірцеї: національні образи та стереотипи в освітлені літературної етноімагології. Слово і час. 2007. № 3. С. 52–63.

Клименко Ж.В. Шкільний курс «Зарубіжна література» як чинник формування української ідентичності учнів. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів-філологів до роботи в сучасному освітньому просторі: [збірник статей]. Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2017. Вип. 1. С. 37–49.

Мацевко-Бекерська Л. В. Світова література як навчальний предмет: методологічні аспекти культурологічного дискурсу. Мова і культура. 2011. Вип. 14, т. 4. С. 439–446. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_4_71

Романишина Н.В. Українська художня мала проза: теоретико-методичні аспекти вивчення: [монографія]. Рівне: ТзОВ «Принт Хауз», 2013. 576 с.

Скорина Л.В. Аналіз художнього твору: Навчальний посібник для студентів гуманітарних спеціальностей (філологія, літературна творчість, журналістика). Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2013. 424 с.

Скорина Л.В. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика [Текст]: (на матеріалі оповідання Валер’яна Підмогильного «Ваня»). Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). 2017. № 5. С. 45-50.

Шульгун М.Е. Жанрова динаміка: методика вивчення (на матеріалі роману Д. Данилова «Опис міста»)» Economics, management, law: socio-economical aspects of development: Collection of scientific articles. Volum 2. Psychology. Pedagogy and Education. − Edizioni Magi − Roma, Italy. 2016. P. 262-265. – Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10720

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-11

Як цитувати

Грицак, Н. Р. (2018). Проблема навчання майбутніх учителів-словесників компаративному жанровому аналізу художнього твору. Імідж сучасного педагога, (5 (182), 59–62. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5 (182)-59-62

Номер

Розділ

КАЛЕЙДОСКОП МОВ