Які компетентності варто розвивати керівнику нової української школи

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Королюк Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4%20(181)-5-9

Ключові слова:

керівник, компетентність, професійна компетентність, цінності, ставлення, знання, навички

Анотація

Розглядається питання розвитку професійної компетентності керівників закладів освіти відповідно до Концепції Нової української школи, сучасних підходів у європейському та світовому просторі. Здійснено аналіз викликів, які стоять перед сучасними керівниками у розбудові нової української школи. Визначено вимоги до компетентності керівника закладу освіти; схарактеризовано напрями, за якими має розвивати свої професійні компетентності керівник освітнього закладу.

Біографія автора

Світлана Вікторівна Королюк, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри менеджменту освіти

Посилання

Єльникова Г. Управлінська компетентність. – Київ: Ред. загальнопед. газ., 2005. 128 с.

Закон України «Про освіту». URL:

Компетентності для культури демократії. Живемо разом як рівноправні громадяни в культурно багатоманітному демократичному суспільстві // Рада Європи: 2016. 78 с. URL: https://www.coe.int/web/education/competences-for-democratic-culture.

Концепція Нової української школи. URL: www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf.

Королюк С. В. Розвиток управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу: монографія. Полтава. 2007. 168 с.

Критерії оцінювання умов, перебігу та результатів навчання, які випливають із моделі якісної школи // проект «Розвиток системи оцінювання якості освіти в Україні», який реалізує Асоціація з міжнародних питань за фахової підтримки Чеської шкільної інспекції та за фінансової підтримки Чеської агенції розвитку. Прага, 2018. 33 с.

Навчання для дорослих: тенденції, особливості, методи, підходи. Навч.-метод. матеріали // Укл. С. А. Калашникова. Проект «Рівний доступ до якісної освіти». Київ, 2007. 60 с.

Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти // Наказ МОН від 15.01.2018 № 36. URL: https://imzo.gov.ua/2018/01/16/nakaz-mon-vid-15-01-2018-36-pro-zatverdzhennya-typovoji-osvitnoji-prohramy-orhanizatsiji-i-provedennya-pidvyschennya-kvalifikatsiji-pedahohichnyh-pratsivnykiv-zakladamy-pislyadyplomnoji-pedahohichn.

Якою буде «Нова українська школа». Інтерв’ю з міністром освіти і науки України Лілією Гриневич. URL: https://hromadske.ua/posts/nova-ukrainska-shkola-tse-shkola-dlia-zhyttia-u-xxi-stolitti-interviu-z-ministrom-osvity-i-nauky-ukrainy.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-28

Як цитувати

Королюк, С. В. (2018). Які компетентності варто розвивати керівнику нової української школи. Імідж сучасного педагога, (4 (181), 5–9. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4 (181)-5-9