DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4 (181)-65-67
Педагогічна проблематика конструювання художнього образу в естрадному виконавстві
Анотація
Розглядаються особливості художньої образності вокального твору як специфічного синтетичного підходу до оволодіння майстерністю естрадного виконавства. Співак є одночасно й актором, який через перевтілення виконує певний номер на сцені. Цей номер є комунікативним актом між виконавцем і слухачем. Тут педагогіка розкриває багатоманітність функцій музики. Художній образ є засобом вирішення проблеми недостатнього розуміння вокалістом змісту твору, поганої дикції та бездумного виконання.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Баренбойм Л. А. Музыкальная педагогика и исполнительство. СПб.: Музыка, 2005. 336 с.
Зелёная А. В. Работа над художественным образом вокального произведения в классе сольного пения // В мире науки и искусства: вопросы филологии, искусствоведения и культурологи: сб. ст. по материалам LVI междунар. науч.-практ. конф. № 1 (56). Новосибирск: СибАК, 2016. С. 23–29.
Лаури-Вольпи Дж. Вокальные параллели. Ленінград: Музыка, 1972. 303 с.
Нечкина М. Ф. Функции художественного образа в историческом процессе. Москва: Искусство, 2012. 142 с.
Панкевич Г. И. Искусство музыки. Москва: Знание, 2007. 112 с.
Силантьева И. И. Основы психологии вокально-сценического перевоплощения: учеб.-метод. пособ. для музык. вузов. Москва: Кириллица, 2008. 54 с.
Холопова В. Н. Музыка как вид искусства. СПб.: Лань, 2010. 320 с.

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
ISSN 2522-9729 (online)

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.