Педагогічна проблематика конструювання художнього образу в естрадному виконавстві

Автор(и)

  • Ольга Іванівна Тринько ЧВНЗ "Київський університет культури", Україна
  • Василь Андрійович Бокоч ЧВНЗ "Київський університет культури", Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4%20(181)-65-67

Ключові слова:

виконавська майстерність, музична педагогіка, естрадне виконавство, художній образ, вокал

Анотація

Розглядаються особливості художньої образності вокального твору як специфічного синтетичного підходу до оволодіння майстерністю естрадного виконавства. Співак є одночасно й актором, який через перевтілення виконує певний номер на сцені. Цей номер є комунікативним актом між виконавцем і слухачем. Тут педагогіка розкриває багатоманітність функцій музики. Художній образ є засобом вирішення проблеми недостатнього розуміння вокалістом змісту твору, поганої дикції та бездумного виконання.

Біографії авторів

Ольга Іванівна Тринько, ЧВНЗ "Київський університет культури"

народная артистка України, старший викладач кафедри музичного мистецтва

Василь Андрійович Бокоч, ЧВНЗ "Київський університет культури"

народний артист України, старший викладач кафедри музичного мистецтва

Посилання

Баренбойм Л. А. Музыкальная педагогика и исполнительство. СПб.: Музыка, 2005. 336 с.

Зелёная А. В. Работа над художественным образом вокального произведения в классе сольного пения // В мире науки и искусства: вопросы филологии, искусствоведения и культурологи: сб. ст. по материалам LVI междунар. науч.-практ. конф. № 1 (56). Новосибирск: СибАК, 2016. С. 23–29.

Лаури-Вольпи Дж. Вокальные параллели. Ленінград: Музыка, 1972. 303 с.

Нечкина М. Ф. Функции художественного образа в историческом процессе. Москва: Искусство, 2012. 142 с.

Панкевич Г. И. Искусство музыки. Москва: Знание, 2007. 112 с.

Силантьева И. И. Основы психологии вокально-сценического перевоплощения: учеб.-метод. пособ. для музык. вузов. Москва: Кириллица, 2008. 54 с.

Холопова В. Н. Музыка как вид искусства. СПб.: Лань, 2010. 320 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-28

Як цитувати

Тринько, О. І., & Бокоч, В. А. (2018). Педагогічна проблематика конструювання художнього образу в естрадному виконавстві. Імідж сучасного педагога, (4 (181), 65–67. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4 (181)-65-67

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА