DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6 (183)-93-96

Методичні аспекти напрацювання вокально-виконавських навичок на початковому етапі навчання

Ольга Леонідівна Снопко, Віталій Віталійович Марченко

Анотація


Аналізуються методичні аспекти постановки голосу вокаліста-початківця в контексті різноманітності педагогічних авторських вокальних методик. Розглядається роль музичного училища (училища культури) у системі підготовки співака. На базі компаративного аналізу науково-методичної літератури визначаються ключові вокально-виконавські навички, що потребують першочергової уваги педагога, незважаючи на вік виконавця. Автор здійснює спробу добору максимально ефективних вправ для розвитку ключових вокально-виконавських технічних навичок співака-початківця.


Ключові слова


вокал; вокальне мистецтво; розвиток вокально-технічних навичок; робота вокаліста; спів

Повний текст:

PDF

Посилання


Горлова Л. Г. Формирование профессиональной компетентности педагога на фоне комплексного подхода к проблемам вокального обучения. KANT. 2012. №3. С. 122–124.

Дмитриев Л. Основы музыкальной методики. Москва, 1963. 675 с.

Дука П. П. Постановка голосу: техніка мови та фізіологія співу. Нова педагогічна думка. 2014. №1. С. 147–149.

Егоров А. Гигиена голоса. Москва, 1962. 141 с.

Зданович А. Некоторые вопросы музыкальной методики. Москва, 1965. 147 с.

Кантарович В. Что надо знать артисту о своём голосе. Москва, 1965. 70 с.

Народний спів: хрестоматія / упоряд: Н. Цюпа, П. Павлюченко, В. Марченко, В. Ткаченко. Київ: КНУКіМ, 2017. 224 с.

Пивницкая О. В. Основные подходы к обучению народному пению в отечественной педагогике. Вестник кафедры ЮНЕСКО «Музыкальное искусство и образование». 2015. №1. С. 123–132.

Щербинина С. В. Вокально-исполнительское мастерство народных певцов. Педагогическое образование в России. 2013. №1. С. 163–167.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.