Особливості поєднання класичних і сучасних тенденцій педагогічного репертуару

Автор(и)

  • Наталія Леонідівна Регеша Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4%20(181)-83-86

Ключові слова:

репертуар, музика, хор, виконавське мистецтво, виконавська практика

Анотація

Аналізуються історичні витоки навчального репертуару, інструктивної музики у контексті інструментального мистецтва, на базі стислого аналізу витоків педагогічного репертуару визначається його роль і вплив на свідомість учня і слухача в сучасних умовах побутування. Розглядаються особливості формування репертуару хорового колективу як творчої одиниці, що має максимально ґрунтовний вплив на свідомість як виконавця, так і слухача. Наводяться основні чинники добору репертуару у відповідності до якісних критеріїв хорового мистецтва. Визначається роль класичного та сучасного репертуару у педагогічній і виконавській практиці.

Біографія автора

Наталія Леонідівна Регеша, Київський національний університет культури і мистецтв

доцент кафедри народно-хорового мистецтва, заслужений працівник культури України

Посилання

Василенко Л. М. Проблема свідомого та позасвідомого у теорії та практиці вокального виконавства // Педагогічні науки. 2011. Вип. 94. С. 31–40.

Івасишин І. Музично-виконавська діяльність як засіб творчого розвитку особистості // Гірська школа українських Карпат. 2014. № 11. С. 153–155.

Кристи Г. В. Работа Станиславского в оперном театре. Москва: Искусство, 1952. 284 с.

Лабінцева Л. П. Концертний виступ як особливий вид музично-виконавської діяльності // Вісник ХДАДМ. 2010. №1. С. 215–216.

Станиславский К. С. Статьи, речи, беседы, письма. Москва: Искусство, 1953. 782 с.

Цагарелли Ю. А. Психология музыкально-исполнительской деятельности: учебн. пособ. Сан-Петербург: Композитор, 2008. 212 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-28

Як цитувати

Регеша, Н. Л. (2018). Особливості поєднання класичних і сучасних тенденцій педагогічного репертуару. Імідж сучасного педагога, (4 (181), 83–86. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4 (181)-83-86

Номер

Розділ

ВІНОК МИТЦІВ І МИСТКИНЬ