Організація та зміст художньо-естетичного виховання творчої особистості засобами музейної комунікації у меморіальному музеї-садибі Леоніда Сморжа

Автор(и)

  • Вікторія Григорівна Зубань Національний музей-заповідник українського гончарства, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3%20(180)-60-62

Ключові слова:

музейна комунікація, культурно-мистецькі заходи, гончарство, дитяча іграшка, ліплення, квест-конкурси, майстер-класи, колекція, творче мислення

Анотація

Представлено практичний підхід до організації художньо-естетичного виховання творчої особистості засобами музейної комунікації в Меморіальному музеї-садибі філософа й колекціонера опішненської кераміки Леоніда Сморжа. Запропонований підхід забезпечує виявлення специфіки проведення гончарських майстер-класів, інших освітньо-виховних і культурно-мистецьких заходів на базі Музею-садиби. 

Біографія автора

Вікторія Григорівна Зубань, Національний музей-заповідник українського гончарства

завідувач Меморіального музею-садиби філософа й колекціонера опішненської кераміки Леоніда Сморжа

 

Посилання

Вайдахер Фрідріх. Загальна музеологія. Львів: Літопис, 2005. 632 с.

Сморж Л. О. Гончарівна (одержима керамікою): монографія. Опішне: Українське Народознавство, 2004. 304 с.

Сухомлинський В. О. Вибрані твори: в 5-ти т. Київ: Рад. школа, 1976. Т. 2. 668 с.

Ягудина Р. И. Эстетическое воспитание учащихся средствами музейной педагогики. Молодой учёный. 2012. № 4. С. 484–486.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-02

Як цитувати

Зубань, В. Г. (2018). Організація та зміст художньо-естетичного виховання творчої особистості засобами музейної комунікації у меморіальному музеї-садибі Леоніда Сморжа. Імідж сучасного педагога, (3 (180), 60–62. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3 (180)-60-62

Номер

Розділ

РІДНІ ДЖЕРЕЛА