DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3 (180)-53-59

Оперно-симфонічний диригент Костянтин Симеонов. Творчий метод диригента. Робота над партитурою

Юлія Віталіївна Симеонова

Анотація


Уперше опубліковані нотні автографи оперно-симфонічного диригента Костянтина Симеонова. Вони показують його роботу над авторською партитурою. Диригент вважав за можливе втручатися не лише в темпи і звучність авторського тексту, але також в оркестровку. Робота маститого диригента над авторською партитурою має велику цінність. Вона показує місця в авторському тексті, які викликали у нього питання і проблеми, а так само те, як він їх вирішував. При кожному новому виконанні твору К. Симеонов читав партитуру по-новому, тобто інтерпретація для нього ніколи не була кінцевою. Саме тому кожне виконання диригентом добре знайомого слухачам твору завжди викликало інтерес. 


Ключові слова


Костянтин Симеонов; оперно-симфонічне диригування; партитура; інтерпретація

Повний текст:

PDF

Посилання


Гергиев В. А. Феноменальный мастер. Тема судьбы. Дирижер Константин Симеонов. Воспоминания современников. Письма. Материалы. СПб. 2002. С. 35–37.

Драган О. В. Постать Ярослава Вощака в історії музичного театру другої половини ХХ ст. Часопис НМАУ ім. П. І. Чайковського: [наук. журнал]. 2009. № 3. С. 59–68.

Кондрашин К. О дирижёрском искусстве. Л-М.: Советский композитор, 1970. 150 с.

Рожок В. І. Стефан Турчак: до проблеми творчого методу диригента. Музичне виконавство. Наук. вісник НМАУ ім. Чайковського. Київ, 1999. Вип. 2. С. 129–138.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.