DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3 (180)-77-80
Особливості роботи з вокалістом-початківцем: художньо-виконавський аспект
Анотація
Присвячується дослідженню особливостей постановки голосу вокаліста-початківця, осмисленню недоліків, що можуть виникати в процесі роботи, наводяться характеристики співочого голосу початківця та особливості роботи в контексті художньо-виконавського процесу. Розглядаються питання покращення якісного звучання співочого голосу в контексті вирівнювання регістрів, аналізуються першочергові аспекти уваги викладача, котрі несуть у собі фундаментальне значення для подальшого якісного розвитку виконавця.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Голубев П. Советы молодым вокалистам. Москва, 1972. 87 с.
Дмитриев Л. Основы музыкальной методики. Москва, 1963. 675 с.
Знаменська О. Культура мови у співі. Київ, 1959. 158 с.
Комарович Г. Практические советы начинающему певцу. Москва, 1965. 229 с.
Назаренко И. Искусство пения. Москва, 1967. 512 с.
Пивницкая О. В. Основные подходы к обучению народному пению в отечественной педагогике. Вестник кафедры ЮНЕСКО «Музыкальное искусство и образование». 2015. №1. С. 123–132.
Щербинина С. В. Вокально-исполнительское мастерство народных певцов. Педагогическое образование в России. 2013. №1. С. 163–167.

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
ISSN 2522-9729 (online)

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.