Особливості роботи з вокалістом-початківцем: художньо-виконавський аспект

Автор(и)

  • Наталія Леонідівна Регеша Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3%20(180)-77-80

Ключові слова:

вокал, співочий голос, постановка голосу, виконавський процес, тембр, регістри співочого голосу

Анотація

Присвячується дослідженню особливостей постановки голосу вокаліста-початківця, осмисленню недоліків, що можуть виникати в процесі роботи, наводяться характеристики співочого голосу початківця та особливості роботи в контексті художньо-виконавського процесу. Розглядаються питання покращення якісного звучання співочого голосу в контексті вирівнювання регістрів, аналізуються першочергові аспекти уваги викладача, котрі несуть у собі фундаментальне значення для подальшого якісного розвитку виконавця.

Біографія автора

Наталія Леонідівна Регеша, Київський національний університет культури і мистецтв

доцент кафедри народно-хорового мистецтва

Посилання

Голубев П. Советы молодым вокалистам. Москва, 1972. 87 с.

Дмитриев Л. Основы музыкальной методики. Москва, 1963. 675 с.

Знаменська О. Культура мови у співі. Київ, 1959. 158 с.

Комарович Г. Практические советы начинающему певцу. Москва, 1965. 229 с.

Назаренко И. Искусство пения. Москва, 1967. 512 с.

Пивницкая О. В. Основные подходы к обучению народному пению в отечественной педагогике. Вестник кафедры ЮНЕСКО «Музыкальное искусство и образование». 2015. №1. С. 123–132.

Щербинина С. В. Вокально-исполнительское мастерство народных певцов. Педагогическое образование в России. 2013. №1. С. 163–167.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-02

Як цитувати

Регеша, Н. Л. (2018). Особливості роботи з вокалістом-початківцем: художньо-виконавський аспект. Імідж сучасного педагога, (3 (180), 77–80. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3 (180)-77-80

Номер

Розділ

ВІНОК МИТЦІВ І МИСТКИНЬ