DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3 (180)-77-80

Особливості роботи з вокалістом-початківцем: художньо-виконавський аспект

Наталія Леонідівна Регеша

Анотація


Присвячується дослідженню особливостей постановки голосу вокаліста-початківця, осмисленню недоліків, що можуть виникати в процесі роботи, наводяться характеристики співочого голосу початківця та особливості роботи в контексті художньо-виконавського процесу. Розглядаються питання покращення якісного звучання співочого голосу в контексті вирівнювання регістрів, аналізуються першочергові аспекти уваги викладача, котрі несуть у собі фундаментальне значення для подальшого якісного розвитку виконавця.


Ключові слова


вокал; співочий голос; постановка голосу; виконавський процес; тембр; регістри співочого голосу

Повний текст:

PDF

Посилання


Голубев П. Советы молодым вокалистам. Москва, 1972. 87 с.

Дмитриев Л. Основы музыкальной методики. Москва, 1963. 675 с.

Знаменська О. Культура мови у співі. Київ, 1959. 158 с.

Комарович Г. Практические советы начинающему певцу. Москва, 1965. 229 с.

Назаренко И. Искусство пения. Москва, 1967. 512 с.

Пивницкая О. В. Основные подходы к обучению народному пению в отечественной педагогике. Вестник кафедры ЮНЕСКО «Музыкальное искусство и образование». 2015. №1. С. 123–132.

Щербинина С. В. Вокально-исполнительское мастерство народных певцов. Педагогическое образование в России. 2013. №1. С. 163–167.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.