DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1 (178)-43-46

Особливості дослідження питання реформування навчальних програм у канадських школах ХІХ ст

Людмила Іванівна Гук, Олена Володимирівна Барабаш

Анотація


Розглядається процес реформування навчальних програм у 40–70-х рр. ХІХ ст. на території Верхньої Канади. Охарактеризовані навчальні програми та підручники, що використовувались у навчально-виховному процесі до 40-х рр. ХІХ ст. та досліджені реформи, що сприяли процесу уніфікації навчальних матеріалів. 


Ключові слова


Канада; навчальна програма; навчальні матеріали; система державної освіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Волкова Н. Педагогіка: навч. посіб. Київ: Вид. центр «Академія». 2003. 616 с.

Карпинська Л. Формування професійної майстерності майбутніх учителів у системі вищої педагогічної освіти Канади: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. Одеса, 2005. 221 с.

Магдач З. Т., Мукан Н. В. Історична ретроспектива розвитку шкільної освіти Канади. Наукові записки: [зб. наук. стат.] (Серія педагогічні та історичні науки) / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; укл.: Л. Л. Макаренко. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. Вип. 84. С. 155–161.

Мукан Н. В. Система професійної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах Канади: дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук. Київ, 2006. 322 с.

Althouse J. The Ontario Teacher, a historical account of progress 1800–1910. Ontario Teachers’ Federation. 1967. 184 p.

Burwash N. The Makers of Canada. Egerton Ryerson. Toronto: Morang & Co Limited, 1906. 303 p.

Gidney R. Beauracracy vs Community: the origins of Beuraucratic Procedure in Upper Canadian School System. Historical essays on Upper Canada. New Perspectives / ed. by J. K. Johnson, B. C. Wilson. Ottawa: Carleton University Press. 1991. P. 269–399.

Hodgins G. Documentary History of Education in Upper Canada 1781-1876. Toronto. Warwick Bro’s & Rutter Printers. 1899. Vol. 6. 390 p.

Houston S., Prentice A. Schooling and Scholars in Nineteenth-Century Ontario. University of Toronto Press. 1988. 418 p.

Literacy, Society and Schooling: a reader / ed. by De Castell S., Luke A., K. Egan. Cambridge University Press. 1986. 341 p.

Parvin V. Authorization of textbooks for the elementary schools of Ontario 1846–1950. – A thesis submitted in requirements for the Degree Doctor of Education in the University of Toronto. 1961. 235 c.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.