Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об’єкт історико-педагогічного дослідження

Андрій Володимирович Ткаченко

Анотація


Дослідження фізкультурно-спортивної підготовки молоді в Україні другої половини ХХ століття потребує відповідного методологічного забезпечення. Специфіка проблеми обумовила номенклатуру наукових підходів і методів (загальнонаукові, історико-педагогічні тощо), визначення змісту джерельної бази та шляхів її верифікації, формулювання критеріїв періодизації.


Ключові слова


система фізкультурно-спортивної підготовки; методологія історико-педагогічних досліджень; джерелознавство; періодизація; педагогічна результативність; педагогічна біографістика; професіогенетичний підхід

Повний текст:

PDF

Посилання


Березівська, Л. Основоположні засади історико-педагогічних досліджень: теорія і методологія / Лариса Березівська // Шлях освіти. – 2010. – № 1. – С. 37–42.

Дічек, Н. Біографічний метод як інструмент дослідження вітчизняної історії педагогіки / Наталія Дічек // Шлях освіти. – 2001. – № 4. – С. 15–19.

Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка у контексті світового історико-педагогічного процесу ХХ ст. (на матеріалах англомовних джерел): дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 / Дічек Наталія Петрівна. – Київ, 2005. – 440 с.

Калакура, Я. С. Історичне джерелознавство / Я. С. Калакура, І. Н. Войцехівська, Б. І. Корольов, С. Ф. Павелко, М. Г. Палієнко. – Київ : Либідь, 2002. – 486 с.

Ткаченко, А. В. Професіогенетичний підхід у педагогічній біографістиці (на прикладі аналізу творчої спадщини А. С. Макаренка) / А. В. Ткаченко // Імідж сучасного педагога. – 2011. – № 3 (112). – С. 43–46.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9729 (online)