Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями

Автор(и)

  • Оксана Богданівна Бобак Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Україна
  • Леся Іванівна Смеречак Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-8%20(177)-48-50

Ключові слова:

дитина з вадами психофізичного розвитку, соціально-педагогічна робота, соціалізація особистості, батьки дітей з вадами психофізичного розвитку, соціально-психологічна адаптація дитини з вадами психофізичного розвитку

Анотація

Розкриті особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями в умовах загальноосвітньої школи; проаналізовані закономірності життєдіяльності сімей, що виховують дітей з вадами психофізичного розвитку; висвітлені основі напрямки роботи шкільного соціального педагога з батьками дітей з нетиповим розвитком в умовах загальноосвітньої школи.

Біографії авторів

Оксана Богданівна Бобак, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти 

Леся Іванівна Смеречак, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти

Посилання

Буковська, О. О. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами / О. О. Буковська // Вісник Чернігівського нац. пед. ун-ту. Сер. : Психологічні науки. – 2013. – Вип. 114. – С. 12–16.

Коваль, Н. Організація роботи з батьками учнів інклюзивних класів / Н. Коваль // Інклюзивна освіта : навч.-метод. посіб. / [кол. авт.; за заг. ред. С. П. Миронової]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2014. – Част. 2. – С. 76–84.

Кононко О. Л. Стратегічна мета виховання – життєва компетентність дитини / О. Л. Кононко // Дошкільне виховання. – 1999. – № 5. – С. 3–6.

Матвєєва, М. П. Соціально-психологічна характеристика об’єктів та суб’єктів інклюзивної освіти / М. П. Матвєєва // Інклюзивна освіта : навч.-метод. посіб. / [кол. авт.; за заг. ред. С. П. Миронової]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2014. – Част. 2. – С. 155–162.

Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями : навч.-метод. посіб. для соц. працівн. і соц. педагог. // 3а ред. А. Й. Капської –Київ :ДЦССМ, 2003. – 146 с.

Тулегенова, С. Ю. Психологический микроклимат в семье и особенности родительского отношения к детям с ограниченными психическими возможностями / С. Ю. Тулегенова, Г. К. Тулегенова, С. К. Кудайбергенова // Тезисы Второй всероссийской научной конференции «Психологические проблемы современной российской семьи» (25–27 октября 2005 г.). В 3-х частях. – 2 ч.; под общ. ред. д-ра психол. наук В. К. Шабельникова и канд. психол. наук А. Г. Лидерса. – Москва : 2005. – С. 261–263.

Хоментаускас, Г. Т. Семья глазами ребёнка / Г. Т. Хоментаускас. – Москва : Педагогика, 1989. – 154 с.

Царькова, О. В. Особливості допомоги батькам, які виховують дітей з особливими потребами / О. В. Царькова // Проблеми сучасної психології. – 2014. – Випуск 23. – С. 687–697.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-01

Як цитувати

Бобак, О. Б., & Смеречак, Л. І. (2018). Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями. Імідж сучасного педагога, (8 (177), 48–50. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-8 (177)-48-50