Застосування інтерактивних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх лікарів

Автор(и)

  • Руслана Василівна Слухенська Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», Україна
  • Альона Анатоліївна Єрохова Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6%20(175)-17-20

Ключові слова:

форми та методи навчання, імітаційне моделювання, ігрове моделювання, метод проектів, дискусія, майбутній лікар, діалог, інтерактивність, професійна діяльність

Анотація

Висвітлені погляди на проблему формування та втілення у життя нетрадиційних форм і методів навчання у процесі професійної підготовки студентів-медиків; визначені та розглянуті основні методи та форми професійної підготовки; здійснена спроба окреслити шляхи оптимізації процесу професійного росту майбутнього лікаря в контексті формування його духовно-творчого потенціалу під час навчання у ВНЗ.

Біографії авторів

Руслана Василівна Слухенська, Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет»

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри внутрішньої медицини, фізичної реабілітації та спортивної медицини

Альона Анатоліївна Єрохова, Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет»

викладач кафедри внутрішньої медицини, фізичної реабілітації та спортивної медицини

Посилання

Белкин, А. С. Ситуация успеха : кн. для учителей / А. С. Белкин. – Екатеринбург, 1997. – 185 с.

Вербець, В. В. Теоретико-методологічні засади формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / В. В. Вербець. – Рівне, 2005. – 495 с.

Ли, Д. Практика группового тренинга / Д. Ли. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 224 с.

Новейший философский словарь / авт кол. под общ. ред. А. П. Ярошенко – Ростов-на-Дону : Феникс, 2005 – 672 с.

Роджерс, К. Личные соображения относительно преподавания и учения / Карл Роджерс. – Москва, 1994. – 287 с.

Современные образовательные технологии : учеб. пособ. / кол. авт.; под ред. Н. В. Бордовской. – 2-е изд., стер. – Москва : КНОРУС, 2011. – 432 с.

Современный словарь по педагогике / авт.-сост. Е. С. Рапацевич. – Минск : Современное слово, 2001. – 928 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-26

Як цитувати

Слухенська, Р. В., & Єрохова, А. А. (2017). Застосування інтерактивних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх лікарів. Імідж сучасного педагога, (6 (175), 17–20. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6 (175)-17-20