Вебінар як форма ресурсно-орієнтованого навчання інформатики у вищій школі

Наталія Василівна Кононец

Анотація


Автор розглядає вебінар як форму організації ресурсно-орієнтованого навчання студентів, аналізує специфіку методики підготовки і проведення вебінарів з інформатики; етапи та правила розроблення вебінарів з інформатики; можливості та функціональні особливості вебінарів, вебінар-орієнтовані платформи та сервіси Інтернету для ефективної організації та проведення вебінарів.

Ключові слова


ресурсно-орієнтоване навчання; форма; інформатика; вебінар; вища школа; технологія; Інтернет-сервіси

Повний текст:

PDF

Посилання


Кононец, Н. В. Основи ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу (з досвіду аграрних коледжів) : монографія / Н. В. Кононец. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 506 с.

Кухаренко, В. М. Використання вебінарів у навчальному процесі / В. М. Кухаренко // Комп'ютер в школі та сім'ї. – 2011. – № 2 (90). – С. 12–16.

Морзе, Н. В. Методичні особливості вебінарів, як інноваційної технології навчання / Н. В. Морзе, О. В. Ігнатенко // Інформаційні технології в освіті : зб. наук. пр. – Херсон : ХДУ, 2010. – Вип. 5 – С. 31–39.

Морозов, М. Н. Системы совместной учебной деятельности на основе компьютерных сетей [Электронный ресурс] / М. Н. Морозов, А. В. Герасимов, М. Н. Курдюмова // Образовательные технологии и общество. – 2009. – Т. 12, № 1. – Режим доступа : http://ifets.ieee.org/russian/periodical/journal.html.

Hadjerrouit, S. Web-based educational software in computer science: Technical and pedagogical usability. Proceedings of ED-MEDIA, 2005, 1139–1144.

Hadjerrouit, S. A conceptual framework for using and evaluating Web-based learning resources in school education. Journal of Information Technology Education, 9, 2010. – P. 53–79.

Holt, Dale; Rice, Mary and Armatas, Christine 2002, Issues arising from an online resource-based learning approach in first year psychology, in Winds of change in the sea of learning: proceedings of the 19th annual conference of the Australian Society for Computers in Learning in Tertiary Education (ASCILITE), UNITEC Institute of Technology, Auckland, New Zealand. – P. 287–297.

Hrastinski S. Participating in Synchronous Online Education: PhD dissertation [Електронний ресурс] / Stefan Hrastinski. – Lund University, 2007. – 154 p. – Режим доступу : http://www.lu.se/o.o.i.s?id=12588&postid=599311.

Smith-Autard, Jacqueline. Resource-Based Teaching and Learning Ref: 199701Bi, University of Limerick, Ireland, 1997.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.