Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації

Автор(и)

  • Юлія Сергіївна Присяжнюк Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Ukraine
  • Алла Феліксовна Курінна Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-7%20(176)-31-34

Ключові слова:

післядипломна педагогічна освіта, децентралізація, стратегічний план, професійна та методична компетентність, зовнішні експерти, управління освітою в об`днаних територіальних громадах

Анотація

Розкриті основні завдання післядипломної педагогічної освіти (ППО) в умовах децентралізації; доцільність використання інноваційних технологій розвитку професійної та методичної компетентності вчителя у системі ППО в межах роботи міжструктурної науково-дослідницької лабораторії «Інноваційні технології розвитку професійної компетентності вчителя у системі післядипломної освіти». Визначені принципи самоосвітньої діяльності дорослих. Здійснено аналіз дослідження основних проблем управління освітою в громадах і стратегічних напрямів співпраці інститутів ППО та об’єднаних територіальних громадах (ОТГ). Проаналізовані основні принципи розроблення стратегічного плану розвитку освіти в умовах децентралізації та науково-методичної підтримки працівників (зовнішніх експертів) інститутів ППО у створенні такого плану. 

Біографії авторів

Юлія Сергіївна Присяжнюк, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри андрагогіки

Алла Феліксовна Курінна, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

кандидат філологічних наук, доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін; проректор з науково-методичної освіти

Посилання

Андрущенко, В. Модернізація педагогічної освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2004. – № 1. – С. 5–9.

Збірник проектів нормативних актів об`єднаних громад / А. Ткачук, О. Сергієнко, О. Врублевський, Н. Наталенко. – Київ; ІКЦ «Легальний статус», 2016. – 144 с.

Нова школа у нових громадах : посіб. з ефект. управл. освітою в об`єднаних територіальних громадах / Сейтосманов А., Фасоля О., Мархлевські В. – Київ, 2017. – 128 с.

Присяжнюк, Ю. С. Методика викладання дисциплін гуманітарного циклу в умовах гуманізаціі освіти : наук.-метод. посіб. / Ю. С. Присяжнюк. – Запоріжжя : Акцент, 2009. –114 с.

Приходько, М. І. Сутність і зміст андрагогічного підходу до підготовки магістрів / М. І. Приходько // Перспективи розвитку соціогуманітарних наук у класичних університетах (соціологія, психологія, педагогіка) : зб. наук. праць. – Київ : Київський університет, 2004. – С. 179–183.

Сисоєва, С. Принципи розвитку неперервної освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу [Текст] / С. Сисоєва // Шлях освіти. – 2009. – № 2. – С. 2–5.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-16

Як цитувати

Присяжнюк, Ю. С., & Курінна, А. Ф. (2018). Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації. Імідж сучасного педагога, (7 (176), 31–34. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-7 (176)-31-34