Підвищення ефективності навчання студентів комп’ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості

Автор(и)

  • Олена Володимирівна Дмитренко Полтавський національний технічний університет імені Ю.Кондратюка, Ukraine
  • Олена Леонідівна Балацька Полтавський національний технічний університет імені Ю.Кондратюка, Ukraine
  • Лариса Володимирівна Бабаш Полтавський національний технічний університет імені Ю.Кондратюка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-7%20(176)-54-56

Ключові слова:

аудіал, візуал, кінестетик, комп’ютерна спеціальність, форми та методи навчання, навчальний стиль

Анотація

Присвячується дослідженню стилів навчання студентів комп’ютерних спеціальностей українських вищих навчальних закладів. Запропоновані форми та методи навчання, які доцільно використовувати на занятті та які допоможуть підвищити успішність навчання іноземної мови студентів зазначеної спеціальності. Автори підкреслюють, що, не зважаючи на суттєве переважання серед студентів комп’ютерних спеціальностей візуалів та кінестетиків, на занятті необхідно враховувати стильові особливості всіх студентів. Наголошено, що викладачу необхідно мати й свій власний навчальний стиль. 

Біографії авторів

Олена Володимирівна Дмитренко, Полтавський національний технічний університет імені Ю.Кондратюка

викладач німецької мови, кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземної філології та перекладу

Олена Леонідівна Балацька, Полтавський національний технічний університет імені Ю.Кондратюка

кандидат філологічних наук, доцент, викладач англійської мови кафедри іноземної філології та перекладу

Лариса Володимирівна Бабаш, Полтавський національний технічний університет імені Ю.Кондратюка

викладач німецької мови кафедри іноземної філології та перекладу

Посилання

Allen K. Understanding Learning Styles: Making a Difference for Diverse Learners / K. Allen, J. Sheve, V. Nieter. – Shell Education, 2010. – 176 р.

Dunn R.S. Practical Approaches to Using Learning Styles in Higher Education / Rita Stafford Dunn, Shirley A. Griggs. – Greenwood Publishing Group, 2000. – 269 р.

Fleming N. D. Not another inventory, rather a catalyst for reflection / N.D. Fleming, C. Mills // To Improve the Academy. – 1992. – Vol. 11(1) . – P. 137-144.

Haggart W. Discipline and Learning Styles: An Educator's Guide / William Haggart. – Worthy Shorts Inc, 2011. – 96 p.

Kharb P. The Learning Styles and the Preferred Teaching – Learning Strategies of First Year Medical Students / Poonam Kharb, Prajna Paramita Samanta, Manisha Jindal, Vishram Singh // J Clin Diagn Res. – 2013. – June; 7(6). – P. 1089–1092.

Lifelong learning [Electronic resource]. – https://www.thoughtco.com. – Заголовок з екрану.

Schmeck R. R. Learning Strategies and Learning Styles / Schmeck R. R. – New York: Plenum Press, 2013. – 352 p.

Zualkernan I. A. Learning Styles of Computer Programming Students: A Middle Eastern and American Comparison / Imran A. Zualkernan ; James Allert ; Ghassan Z. Qadah // IEEE Transactions on Education. – 2006. – Volume: 49, Issue: 4, Nov. – Р. 443 – 450.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-17

Як цитувати

Дмитренко, О. В., Балацька, О. Л., & Бабаш, Л. В. (2018). Підвищення ефективності навчання студентів комп’ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості. Імідж сучасного педагога, (7 (176), 54–56. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-7 (176)-54-56

Номер

Розділ

КАЛЕЙДОСКОП МОВ