Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання

Аліна Овіківна Карапетян

Анотація


Узагальнено досвід науковців щодо використання методу комунікативних завдань для студентів вищої школи, які вивчають англійську мову як другу іноземну. Проаналізовано особливості навчання з використанням методу комунікативних завдань, виокремлено його цілі та переваги. Було систематизовано  критерії та характеристики комунікативного завдання, визначено його структуру, а також роль викладача при використанні  цього методу. Зроблено висновок про доцільність використання даного методу з метою підвищення поряд зі спеціальними (фаховими), ключових міжособистісних та системних компетенцій студентів.


Ключові слова


комунікативне завдання; комунікативний підхід; міжособистісні компетенції; особистий досвід студенту; особистісно орієнтоване навчання

Посилання


Naznean A. Task-based learning in education / A. Naznean. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.upm.ro/facultati_departamente/stiinte_litere/conferinte/situl_integrare_europeana/Lucrari3/engleza/74_ANDREEA%20NAZNEAN2.pdf.

Nunan D. Second Language Teaching and Learning / D. Nunan. – Boston : Heinleand Heinle Publishers, 2002.

Van Lier L. Varieties of conversational experience: Looking for learning opportunities / L. Van Lier, N. Matsuo // Applied Language Learning. – 2005. – №19 (2). – P. 265–287.

Willis J. Criteria for identifying tasks for TBL/ J. Willis. –[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.teachingenglish.org.uk/article/criteria-identifying-tasks-tbl.

Willis J. Task-Based Instruction in Foreign Language Education: Practices and Programs / J. Willis. – Harlow : Longman, 2004.

Willis J.Six types of task for TBL/ J. Willis. – TBL http://www.teachingenglish.org.uk/article/six-types-task-tbl.

Willis D. Doing Task-based Teaching OUP / Dave and Jane Willis.– Oxford : University Press, 2007.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9729 (online)