Особливості виявлення сутності художньо-образної ідеї в оперному фіналі (в жанрі опери-драми)

Автор(и)

  • Наталія Михайлівна Кречко Київський Національний Університет Культури і Мистецтв, Україна
  • Назар Олександрович Якобенчук Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-5(174)-37-39

Ключові слова:

опера-драма, організація музичного матеріалу, музична драматургія

Анотація

В статті піднімаються питання дослідження особливостей фіналу в жанрі опери-драми, як феномену музичної форми, що несе в собі як елементи структурного плану так «смислотворення» художнього змісту. На базі порівняння досліджень різних авторів, які аналізували процеси структуризації і семантики музичної форми, що стали наявними в середини XIXст., надається аналіз як спільних так і особливих рис притаманних опері-драмі. Характеризуються процеси, що проявляються саме в цьому синтетичному виду мистецтва.

 

Біографії авторів

Наталія Михайлівна Кречко, Київський Національний Університет Культури і Мистецтв

заслужена артистка України, доцент, завідувач кафедри академічного хорового та інструментального мистецтва

Назар Олександрович Якобенчук, Київський національний університет культури і мистецтв

старший викладач кафедри академічного хорового та інструментального мистецтва

Посилання

Арановский М. Симфонические искания: Проблемы жанра симфонии в советской музыке 1960-1975гг. Исследования, очерки. – Л.: Советский композитор. Ленинградское отделение, 1979. – 287с.

Арістотель. Поетика . К.: Мистецтво, 1969. – 129 с.

Асафьев Б. Музыкальная форма как процесс. – Л.: Музыка, 1971. – 376с.

Гейлиг М. Форма в русской классической опере. – М.: Музыка, 1968. – 117с.

Конен В. Театр и симфония. Роль оперы в формировании классической симфонии. – М.: Музыка, 1968. – 349с.

Кулешова Г. Организация действия и сквозное музыкальное развитие в опере. Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора искусствоведения. – К., 1982. – 49с.

Назайкинский Є. Логика музыкальной композиции. – М.: Музыка, 1982. – 319с.

Станиславский К. – реформатор оперного искусства. Материалы, документы. – М.: Музыка, 1988. – 368с.

Ферман В. Оперный театр. Статьи и исследования. – М.: Музгиз, 1961. – 359с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-20

Як цитувати

Кречко, Н. М., & Якобенчук, Н. О. (2017). Особливості виявлення сутності художньо-образної ідеї в оперному фіналі (в жанрі опери-драми). Імідж сучасного педагога, (5(174), 37–39. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-5(174)-37-39

Номер

Розділ

НАВЧАЮЧИ - ВЧИМОСЯ