DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-4/2(173)-24-27

Професійно-педагогічна програма підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до роботи у профільній школі

Валентина Володимирівна Оніпко

Анотація


З урахуванням вимог компетентнісного підходу розкриваються аспекти технології професійної підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін. Розроблена, науково обґрунтована рівнева професійно-педагогічну програма й визначені показники готовності вчителя до професійної діяльності у профільній школі.


Ключові слова


учитель природничих дисциплін; професійна підготовка; профільна школа; показники готовності вчителя до професійної діяльності; рівнева професійно-педагогічна програма

Повний текст:

PDF

Посилання


Исаев, И. Ф. Аксиологический и культурологический подходы к исследованию проблем педагогического образования в научной школе В. А. Сластёнина / И. Ф. Исаев, Е. М. Шиянов // Известия Российской академии образования. – 2000. – № 3. – С. 45–58.

Клушина, Н. П. Методическое обеспечение профессиональной подготовки специалистов социальной работы / Н. П. Клушина. – Ставрополь, 2001. – 195 с.

Культура і спільнота у становленні педагога / За ред. К. М. Кларка, Т. С. Кошманової. – Львів : Вид. центр Львівського нац. ун-ту ім. Івана Франка, 2000. – 408 с.

Черепанова, С. О. Сучасна філософія освіти і парадигма діалогу культур // Міжнародний семінар з гуманістичної психології та педагогіки / Рівне, 15–17 черв. 1998 р. // Тези доповідей та повідомлень. – Київ; Рівне, 1998. – С. 107–108.

Черепанова, С. О. Філософія освіти: буття людини в універсумі культури // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти : зб. наук. праць. – Львів : Світ, 1999. – Вип. 4. – С. 28–33.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.