DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-4/2(173)-28-30

Особливості освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів

Аліна Валеріївна Криворучко

Анотація


Обґрунтовані особливості освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів, які ґрунтуються на інтеграції діяльності викладачів дисциплін циклу професійної та практичної підготовки; взаємозв’язку змісту, практико зорієнтованих форм і методів навчання. Охарактеризовані методологічні підходи, форми, методи навчання для створення освітнього середовища.


Ключові слова


оцінювання; навчальні досягнення учнів; майбутній учитель хімії; освітнє середовище

Повний текст:

PDF

Посилання


Карапузова, Н. Д. Інноваційне середовище як фактор професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Н. Д. Карапузова // Інноваційні технології у професійній підготовці вчителя трудового навчання: проблеми теорії і практики : матер. ІІІ Міжн. наук.-практ. конф. – Полтава, 2008. – С. 153–158.

Мадзігон, В. М. Пріоритетні напрями педагогічних досліджень / В. М. Мадзігон, М. І. Бурда // Педагогіка і психологія. – 1998. – № 3. – С. 79–89.

Пальшкова, І. О. Теоретичні засади застосування практико-орієнтованого підходу при формуванні професійно-педагогічної культури майбутніх педагогів // Вісник Київського міжн. ун-ту. Сер. : Педагогічні науки : зб. наук. стат. – КиМУ, 2004. – Вип. 5. – С. 174–185.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.