Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу

Ірина Олександрівна Калініченко

Анотація


Розглядаються особливості підготовки педагогічних працівників на посаді асистента вчителя інклюзивного класу. Досліджено сучасний стан підготовки асистентів вчителя у Канаді та у Великій Британії. 

Ключові слова


інклюзивна освіта; інклюзивне навчання; асистент вчителя інклюзивного класу; діти з особливими освітніми потребами

Повний текст:

PDF

Посилання


Постанова Кабінету Міністрів України «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 15 серпня 2011 року № 872 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/ Ser_osv/29626/ (дата звернення 10.09.17р.). – Назва з екрана.

Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах. Досвід провінцій Манітоба, Нова Шотландія та Альберта : посіб. / за ред. Е. Чорнобой, О. Красюкова-Еннз. – Київ : Паливода А. В., 2012. – 32 с.

Асистент вчителя в інклюзивному класі: основні ролі та завдання [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://static.klasnaocinka.com.ua /uploads/editor/579/69573/sitepage_86/files/rekomendacii_po_organizacii_raboty_assistenta_uchitelya_v_ukra.doc (дата звернення 01.09.17р.). – Назва з екрана.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9729 (online)