Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу

Автор(и)

  • Ірина Олександрівна Калініченко Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-4/2(173)-44-46

Ключові слова:

інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, асистент вчителя інклюзивного класу, діти з особливими освітніми потребами

Анотація

Розглядаються особливості підготовки педагогічних працівників на посаді асистента вчителя інклюзивного класу. Досліджено сучасний стан підготовки асистентів вчителя у Канаді та у Великій Британії. 

Біографія автора

Ірина Олександрівна Калініченко, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогічної майстерності

Посилання

Постанова Кабінету Міністрів України «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 15 серпня 2011 року № 872 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/ Ser_osv/29626/ (дата звернення 10.09.17р.). – Назва з екрана.

Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах. Досвід провінцій Манітоба, Нова Шотландія та Альберта : посіб. / за ред. Е. Чорнобой, О. Красюкова-Еннз. – Київ : Паливода А. В., 2012. – 32 с.

Асистент вчителя в інклюзивному класі: основні ролі та завдання [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://static.klasnaocinka.com.ua /uploads/editor/579/69573/sitepage_86/files/rekomendacii_po_organizacii_raboty_assistenta_uchitelya_v_ukra.doc (дата звернення 01.09.17р.). – Назва з екрана.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-13

Як цитувати

Калініченко, І. О. (2017). Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу. Імідж сучасного педагога, (4/2(173), 44–46. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-4/2(173)-44-46

Номер

Розділ

ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА