«Нова школа» – мрія чи реальність?

Олена Василівна Гурська, Василь Васильович Тимошенко, Леонід Леонідович Мироненко

Анотація


Визначено, що в умовах реформування освітнього процесу Україна має перезавантажити систему підготовки вчителів, щоб виростити нового українського педагога, який цінує кожного учня і відкритий до найефективніших форм навчання. Проаналізовані погляди небайдужих педагогів Полтавщини щодо їхнього бачення, перспектив і перешкод на шляху реалізації Нової української школи.

 


Ключові слова


Нова українська школа; EdCamp; учитель; учень; педагогіка партнерства; компетентності

Повний текст:

PDF

Посилання


Гриневич, Лілія. Нова українська школа: не говорити про можливості, а творити їх! / Лілія Гриневич // Директор школи, ліцею , гімназії. – 2016. – № 4–6. – С. 6–13.

Гриньова, М. В. Управління навчально-виховним процесом : навч. посіб. / М. В. Гриньова, Л. В Малаканова, Г. Ю. Сорокіна. – Полтава : ТОВ «Фірма Техсервіс», 2016.– 281 с.

Єрмоленко, А. Б. Розвиток національного освітнього простору в контексті надбань теорії поколінь / А. Б. Єрмоленко // Вісник національного університету оборони, 2015. – №3 (40). – С. 82–87.

Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 р. Розпорядження КМУ № 988-р від 14.12.16 р.

Школа може підрізати крила, – міністр освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : href="http://osvita.ua/school/54070/">http://osvita.ua/school/54070/.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.