Перевірка підсумкової дидактичної контрольної роботи для 3 класу початкової школи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-4(205)-76-87

Ключові слова:

підсумкова дидактична робота; складання тесту; перевірка; навчальна програма з природознавства

Анотація

Метою роботи є перевірка підсумкової дидактичної контрольної роботи з природознавства у 3 класі початкової школи. У першій частині розглядаємо теоретичні питання підготовки до тесту. Другу частину внеску складає специфіка створення вихідного дидактичного тесту. Аналіз перевірки підсумкової дидактичної роботи становить зміст третьої частини. Тестові завдання опрацьовано за таксономією Б. Німерки. Ми перевіряли окремі завдання та оцінювали їх успішність у відсотках. Результати підсумкової дидактичної перевірки ми представили у вигляді графіка.

Біографія автора

Тетяна Іванівна Гліттова, Пряшівський університет

магістрантка, докторантка

Посилання

Bernátová, R. (2003). Didaktický test na 1. stupni základnej školy. Prešov: Rokus.

Ďurič, L., Hotár, V. S., & Pastier, J. (1997). Pedagogická psychológia. Terminologický a výkladový slovník. 5. zväzok edície. Bratislava: SPN.

Gavora, P. (2015). Akí sú moji žiaci? Pedagogická diagnostika žiaka. Nitra: Enigma Publishing.

Glittová, T. (2022). Dizertačná práca: Tvorba banky testových úloh z učiva prírodovedy pre 3. ročník základnej školy. Prešov: PF.

Chráska, M. (1999). Didaktické testy: příručka pro učitele a studenty učitelství. Brno: Paido.

Chráska, M. (2016). Metody pedagogického výskumu. Základy kvantitatívniho výskumu. Praha: Grada Publishing a. s.

Inovovaný štátny vzdelávací program z prírodovedy pre primárne vzdelávanie. Retrieved from https://www.statpedu.sk/files/articles/dokumenty/inovovany-statny-vzdelavaci program/prirodoveda_pv_2014.pdf

Kubiš, T. Metodika tvorby testov. Retrieved from https://www.etest.sk/data/files/1917_metodika-tvorby-testovych-uloh-a-testov-kubis-2015.pdf.

Lapitka, M. (196). Testy didaktické - tvorba - použitie. Bratislava: Štátny pedagogický ústav.

Larionova, T. V., & Lisina, M. N. (2017). Testy kak sredstvo obucheniia mladshikh shkolnikov [Tests as a means of teaching younger students]. Psychologocal-pedagogical Journal Gaudeamus, 16, 4. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/testy-kak-sredstvo-diagnostiki-uchebnyh-dostizheniy-mladshih-shkolnikov/viewer [in Russian].

Maiorov, A. N. (2001). Teoriia i praktika sozdaniia testov dlia sistemy obrazovaniia: Kak vybirat, sozdavat i ispolzovat testy dlia tcelei obrazovaniia [Theory and practice of creating tests for the education system: How to choose, create and use tests for educational purposes]. Moskva: Intellekt-Tcentr [in Russian].

Medzinárodné merania TIMMS. (2019). Retrieved from https://timss2019.org/reports/achievement/

Niemierko, B. W. (1991). W poszukivaniu technologii pisania zadań testów sprawdzającich osiągnięcia uczniów. Retrieved from https://repozytorium.amu.edu.pl/bitstream/10593/7145/1/03_Boles_aw_Niemierko_W_POSZUKIWANIU_TECHNOLOGII_27-52.pdf.

Onderčová, V. (2003). Ako vytvoriť didaktický test? Retrieved from https://archiv.mpc edu.sk/sites/default/files/rocepo-dokumenty/na-pomoc-pedagogom/rocml001.pdf.

Petty, G. (1996). Moderní vyučování. Praktická príručka. Praha: Portál.

Sycheva, M. V. (2011). Ispolzovanie testov kak sredstva diagnostiki obrazovatelnykh dostizhenii mladshikh shkolnikov po russkomu iazyku: opyt, problemy [The use of tests as a means of diagnosing the educational achievements of junior schoolchildren in the Russian language: experience, problems]. Izvestiia PGPU im. V. G. Belinskogo [Proceedings of PSPU im. V. G. Belinsky], 24, 800-806. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-testov-kak-sredstva-diagnostiki-obrazovatelnyh-dostizheniy-mladshih-shkolnikov-po-russkomu-yazyku-opyt-problemy/viewer [in Russian].

Sycheva, M. V. (2014). Osobennosti ispolzovaniia testovykh zadanii dlia otcenki obrazovatelnykh dostizhenii uchashchikhsia v nachalnoi shkole na osnove urovnevogo podkhoda v usloviiakh realizatcii fgos 2-go pokoleniia [Peculiarities of using test items to assess the educational achievements of students in primary school based on a tiered approach in the context of the implementation of the 2nd generation fgos]. Retrieved from /osobennosti-ispolzovaniya-testovyh-zadaniy-dlya-otsenki-obrazovatelnyh-dostizheniy-uchaschihsya-v-nachalnoy-shkole-na-osnove-urovnevogo-podhoda-v-usloviyah-realizatsii-fgos-2-go-pokoleniya.pdf [in Russian].

Turek, I. (2014). Didaktika. Bratislava: Wolters Kluwer.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-14

Як цитувати

Гліттова, Т. І. (2023). Перевірка підсумкової дидактичної контрольної роботи для 3 класу початкової школи . Імідж сучасного педагога, (4(205), 76–87. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-4(205)-76-87

Номер

Розділ

ДОСВІД ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН