Просторова організація класу: як зонувати кабінет початкової школи

Автор(и)

  • Тетяна Володимирівна Водолазська Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-0192-5465

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6%20(183)-33-35

Ключові слова:

освітнє середовище початкової школи, структурні компоненти освітнього середовища, просторова організація класу, навчальні центри, зонування кабінету початкової школи, навчальні зони

Анотація

Розглядається питання просторової організації класу початкової школи у контексті реалізації концепції Нової української школи, цілі та способи зонування навчального кабінету та створення функціональних осередків; пропонуються підходи до зонування класу та змістового наповнення його центрів, урізноманітнення варіантів організації навчального простору. 

Біографія автора

Тетяна Володимирівна Водолазська, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського

старший виклалад кафедри менеджменту освіти

Посилання

Косенко Д. Освітній простір НУШ: рекомендації та реальні можливості. URL: http://education-ua.org/ua/articles/1163-osvitnij-prostir-nush-rekomendatsiji-ta-realni-mozhlivostyami.

Лалу Ф. Открывая организации будущего. Пер. с англ. В. Кулябиной; [науч. ред. Е. Голуб]. 3-е изд. Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2018. 432 с.

Наказ МОН від 23.03.2018 № 283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи». URL: https://imzo.gov.ua/2018/03/25/nakaz-mon-vid-23-03-2018-283-pro-zatverdzhennya-metodychnyh-rekomendatsij-schodo-orhanizatsiji-osvitnoho-prostoru-novoji-ukrajinskoji-shkoly/.

Нова українська школа: Концептуальні засади реформування середньої школи. URL: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ ukrainska-shkola-compressed.pdf.

Нова українська школа: порадник для вчителя. Під заг. ред. Бібік Н. М. Київ: ТОВ «Вид. дім «Плеяди», 2017. 206 с.

Сім навчальних зон, які повинні бути в кожному класі. URL: http://pedpresa.ua/161857-7-navchalnyh-zon-yaki-povynni-buty-u-kozhnomu-klasi.html.

Хасанов М. Р. Жизненное пространство человека. Современные исследования социальных проблем. 2011. № 4. Т. 8. URL: http://cyberleninka.ru/ article/n/zhiznennoe-prostranstvo-cheloveka.

Швалб Ю. М. К определению понятий среды и пространства жизнедеятельности человека. Екологічна психологія. За ред. Гончаренко Ю. В., Швалба Ю.М. Київ: Сталкер, 2006. (Хрестоматія). С. 490.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-09

Як цитувати

Водолазська, Т. В. (2018). Просторова організація класу: як зонувати кабінет початкової школи. Імідж сучасного педагога, (6 (183), 33–35. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6 (183)-33-35

Номер

Розділ

ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають