DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1 (178)-56-60

Розвиток професійної компетентності учителів-словесників у педагогічній спадщині Карпа Остаповича Ходосова

Юлія Миколаївна Северин

Анотація


Розкритий зміст поняття «компетентність» у світлі сучасної парадигми. У науковій розвідці визначено, що методична компетентність учителя української мови та літератури – це складне інтегроване утворення, що становить поєднання результату методичної підготовки, методичного досвіду та особистісних рис педагога. Автором проаналізовані різні підходи щодо розвитку професійної компетентності вчителів-словесників у педагогічній спадщині Карпа Остаповича Ходосова.


Ключові слова


компетентність; професійна компетентність педагога

Повний текст:

PDF

Посилання


Матеріали з досвіду роботи вчителя світової літератури Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Жукової Галини Василівни. Персональний сайт учителя зарубіжної літератури Бахмутської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст. №10 Жукової Галини Василівни. URL: http://www.galyna-zhukova.edukit.dn.ua

Корабельнікова Д. Сутність і структура фахової компетентності вчителя хореографії: зб. наук. праць Бердянського держ. пед. ун-ту. Серія Педагогічні науки. 2010. № 3. С. 118–121.

Леонова Н. Мовно-комунікативна вправність учнів у вимірі компетентнісно орієнтованого навчання. Вивчаємо українську мову та літературу. 2013. № 1. С. 4.

Маркова І., Садкіна В. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики. Вивчаємо українську мову та літературу. 2016. № 25–26. С. 4-5.

Неживий О. Сторінки педагогічної спадщини Карпа Ходосова: посіб. для вчит. – Полтава : Полтавський літератор, 2015. С. 156.

Ходосов К. Використання додаткового матеріалу на уроках літератури. Література у школі. 1951. № 3. С. 79–81.

Ходосов К. Початок уроку літератури. Українська мова та література в школі. 1967. № 8. – С. 43–49.

Щербатюк Л., Щербатюк С. Професійна компетентність майбутніх інженерів-механіків – складна динамічна система. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. 2009. Вип. 165. С. 45–49.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-9729 (online)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.