Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання

Автор(и)

  • Аліна Овіківна Карапетян Національний університет "Києво-Могилянська академія", Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-7%20(176)-51-53

Ключові слова:

комунікативне завдання, комунікативний підхід, міжособистісні компетенції, особистий досвід студенту, особистісно орієнтоване навчання

Анотація

Узагальнено досвід науковців щодо використання методу комунікативних завдань для студентів вищої школи, які вивчають англійську мову як другу іноземну. Проаналізовано особливості навчання з використанням методу комунікативних завдань, виокремлено його цілі та переваги. Було систематизовано  критерії та характеристики комунікативного завдання, визначено його структуру, а також роль викладача при використанні  цього методу. Зроблено висновок про доцільність використання даного методу з метою підвищення поряд зі спеціальними (фаховими), ключових міжособистісних та системних компетенцій студентів.

Біографія автора

Аліна Овіківна Карапетян, Національний університет "Києво-Могилянська академія"

кафедра англійської мови, факультет гуманітарних наук, старший викладач, кандидат наук з державного управління

Посилання

Naznean A. Task-based learning in education / A. Naznean. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.upm.ro/facultati_departamente/stiinte_litere/conferinte/situl_integrare_europeana/Lucrari3/engleza/74_ANDREEA%20NAZNEAN2.pdf.

Nunan D. Second Language Teaching and Learning / D. Nunan. – Boston : Heinleand Heinle Publishers, 2002.

Van Lier L. Varieties of conversational experience: Looking for learning opportunities / L. Van Lier, N. Matsuo // Applied Language Learning. – 2005. – №19 (2). – P. 265–287.

Willis J. Criteria for identifying tasks for TBL/ J. Willis. –[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.teachingenglish.org.uk/article/criteria-identifying-tasks-tbl.

Willis J. Task-Based Instruction in Foreign Language Education: Practices and Programs / J. Willis. – Harlow : Longman, 2004.

Willis J.Six types of task for TBL/ J. Willis. – TBL http://www.teachingenglish.org.uk/article/six-types-task-tbl.

Willis D. Doing Task-based Teaching OUP / Dave and Jane Willis.– Oxford : University Press, 2007.

Опубліковано

2018-01-17

Як цитувати

Карапетян, А. О. (2018). Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання. Імідж сучасного педагога, (7 (176), 51–53. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-7 (176)-51-53

Номер

Розділ

КАЛЕЙДОСКОП МОВ