Теорія та практика застосування проектної технології при вивченні хімічних дисциплін

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6%20(175)-14-16

Ключові слова:

проектна технологія, проект, науково-дослідний проект з хімії, результат проекту

Анотація

Розглядаються теоретичні аспекти проектної технології навчання та викладено досвід впровадження науково-дослідних проектів студентів у вивчення хімічних дисциплін у вищому навчальному закладі

Біографія автора

Юлія Вікторівна Момот, ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"

доцент кафедри біологічної та біоорганічної хімії УМСА

Посилання

Гиппенрейтер Ю.Б. Общаться с ребенком. Как? / Ю.Б. Гипенрейтер. – М.: ЧеРо, 2001. – 240 с.

Момот Ю.В. Проектна технологія організації навчання хімії / Ю.В. Момот. – Полтава: АСМІ, 2007. –116 с.

Питт Дж. Что это такое и как мы это делаем / Дж. Питт // Відкритий урок. – 2004. – № 5-6. – С. 26-27.

Реформування освіти в Україні: державно-управлінський аспект : навч.-наук. вид. / Н. Г. Протасова, В. І. Луговий, Ю. О. Молчанова та ін. ; за заг. ред. Н. Г. Протасової. – К. ; Львів : НАДУ, 2012. – 456 с.

Щебро И. Бросок вперед, или второе пришествие метода проектов / И. Щебро // Директор школи. Україна. – 2003. - № 7-8. – С. 3-11.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Момот, Ю. В. (2017). Теорія та практика застосування проектної технології при вивченні хімічних дисциплін. Імідж сучасного педагога, (6 (175), 14–16. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6 (175)-14-16