Головні аспекти реформування дистанційного навчання та етапи розвитку системи вищої освіти Швеції

Анна Олександрівна Агейчева

Анотація


Присвячується дослідженню концептуальних ідей дистанційного навчання в Європейському просторі вищої освіти та визначенню подальших перспектив розвитку вітчизняної практики впровадження дистанційного навчання у систему вищої освіти України. Проаналізована система розвитку вищої освіти та етапи розвитку дистанційного навчання в головних університетах Швеції.


Ключові слова


дистанційне навчання; вища освіта; інформаційно-комунікаційні технології; тенденції реформування

Повний текст:

PDF

Посилання


Кухаренко, В. М. Експеримент «дистанційне навчання для середньої школи» / В. М. Кухаренко // Комп'ютер у школі та сім'ї : наук.-метод. журнал. – 2007. – № 5. – С. 28–31.

Шуневич, Б. Організація дистанційного навчання іноземних мов в освітніх закладах України : навч. посіб. / Б. Шуневич. – Львів : Ставропігіон, 2006. – 206 с.

Björk, E., E-LEARNING FOR ALL / E. Björk, S. Ottosson & S. Thorsteinsdottir. – Stockholm, Sweden : Swedish Institute, 2008.

Holmberg, B. Critical reflection, politics, obscurantism and distance education / B. Holmberg // Epistolo Didaktika. – 1998. – №. 2. – P. 27–37.

Marklund K. Nyinfonnationsteknologi i undervisningen. Rapport m 10 / K. Marklund. – Stockholm : Nordstedts tryckeri AB, 1994. – 21 p.

Mårald, G. Attityder till och erfarenheter av Nätuniversitetets IT-stödda distansutbildningar hos studenter, lärare och prefekter 2003–2006 : slutrapport II från en 3-årig utvärdering. UCER / G. Mårald, P. Westerberg ; Umeå universitet. – Umeå, 2006.

Rekkedal, T. Practice related research in large scale distance education / T. Rekkedal ; A presentation at Umeå University. – Umeå, 1993.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9729 (online)