Забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін

Автор(и)

  • Олена Григорівна Жданова-Неділько Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-4/2(173)-16-18

Ключові слова:

вища школа, самостійна робота, навчальна взаємодія, методичне забезпечення навчальної взаємодії в процесі самостійної роботи

Анотація

Розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів педагогічного ВНЗ у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Обґрунтовується необхідність належного методичного забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в цьому процесі як важливої передумови її ефективності.

Біографія автора

Олена Григорівна Жданова-Неділько, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А.Зязюна

Посилання

Голік, О. Б. Педагогічна майстерність: організаційно-управлінський аспект : навч. посіб. / Олександр Борисович Голік. – Донецьк : Ноулідж, 2010. – 242 с.

Жданова-Неділько, О. Г. Квазіпрофесійна орієнтованість самостійної роботи студентів вищого педагогічного навчального закладу / О. Г. Жданова-Неділько // Рідна школа –2015. – №1. – С. 46–49.

Луценко, В. В. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання : автореф. дис. … канд. пед. наук за спец. : 13.00.04 – теорія та методика проф. освіти. – Харків, 2002. – 20 с.

Семиченко, В. А. Психологія педагогічної діяльності / В. А. Семиченко. – Київ : Вища школа, 2004. – 335 с.

Скворцова, С. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя на засадах контекстного навчання / Світлана Скворцова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. – Вип. 35, 2010. – С. 66–71.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-13

Як цитувати

Жданова-Неділько, О. Г. (2017). Забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін. Імідж сучасного педагога, (4/2(173), 16–18. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-4/2(173)-16-18